Gæst Skrevet 24. August, 2014 Har kommunkeret en smule med Wendy - http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=20947 Hun holder på at både billeder og bryster er ægte. Belært af tidligere erfaringer med latinopiger som er her i en begrænset periode kunne jeg dog godt lide at høre om der skulle være nogen af de herrer som allerede har været en smut forbi og kan bekræfte? Call Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. August, 2014 Ingen der har lagt vejen forbi wendy? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 27. August, 2014 (edited) Wendy? Ak ja. Det minder mig om en jeg kender som havde en kæreste der hed Wendy. En dag sad han i saunaen i svømmehallen. Han havde lige fået tatoveret sin kærestes navn på pikken. Da den imidlertid var blevet noget afkølet efter at have været i svømmebadet, var den nu krympet så meget at der så ud som om der kun stod "Wy" Ved siden af sad en person af afrikansk herkomst. På hans penis stod der også "Wy". Min ven spurgte så: "Nå hedder din kæreste også "Wendy". Nej sagde han og rullede den ud, der står "Welcome to Jamaica and have a nice day!" Redigeret 27. August, 2014 af nylonlover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg