Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har kommunkeret en smule med Wendy - http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=20947

Hun holder på at både billeder og bryster er ægte. Belært af tidligere erfaringer med latinopiger som er her i en begrænset periode kunne jeg dog godt lide at høre om der skulle være nogen af de herrer som allerede har været en smut forbi og kan bekræfte?

Call

Skrevet

Ingen der har lagt vejen forbi wendy?

Skrevet

Wendy?

Ak ja. Det minder mig om en jeg kender som havde en kæreste der hed Wendy.

En dag sad han i saunaen i svømmehallen. Han havde lige fået tatoveret sin kærestes navn på pikken. Da den imidlertid var blevet noget afkølet efter at have været i svømmebadet, var den nu krympet så meget at der så ud som om der kun stod "Wy"

Ved siden af sad en person af afrikansk herkomst. På hans penis stod der også "Wy".

Min ven spurgte så: "Nå hedder din kæreste også "Wendy". Nej sagde han og rullede den ud, der står "Welcome to Jamaica and have a nice day!"

Redigeret af nylonlover

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.