Hop til indhold
Pite

Domina Ingrid på besøg i det Syddanske

Recommended Posts

Kære Alle

 

 

Da jeg så denne her : http://www.smporten.com/dominaerne-og-slavetosernes-annoncer/domina-ingrid-ydmyger-bruger-og-smider-dig-i-hjornet-til-hun-har-lyst/msg23850/?topicseen#msg23850

 

Kom jeg til, at tænke tilbage på sidst Fru Ingrid og Mistress Kikkicat var på disse kanter.

 

Fandt nemt stedet, som er et diskret parcelhus i en mindre by, tæt på motorvejen, blev budt indenfor en flot læder klædt Fru Ingrid og vist op på første salen, som er indrettet som SM-Rum med mange detaljer, fik et par minutter alene deroppe inden Fru Ingrid kom op, så der var tid til, at kigge på de mange ting i rummet, mens jeg klædte mig af og indtog slavestilling med front mod trappen, da jeg hørte Fru Indrid var på vej.

Hilste på Fru Ingrid ved, at kysser de lange sorte støvler, når jeg ikke helt kyssede som ønsket, faldt der et par slag med pisken over mine baller.

Så var det op og stå ad væggen, fik arme og ben bundet fast og så gik Fru Ingrid igang med at kæle for min krop med hænder og læber/tænder, lidt efter lidt blev kærtegne hårdere og hårdere og til sidst fik jeg bundet pik og nosser op, fik klemmer i brystvorterne og lige inden Fru Ingrid gik, hængte hun et lod i opbindingen.

Stod vel sådan i 10-12 min inden Fru Ingrid kom op til mig igen, blev løsenet og lagt på alle fire på sengen, Fru Ingrid kravlede op foran mig, så jeg kunne slikke den strapon der frækt dinglede, efter lidt øvelse kunne jeg næsten tage den til roden.

Fru Ingrid begyndte at tale om slavefissen, der skulle kneppes, hun gik om bag mig og jeg kunne mærke straponen mellem mine baller, langsomt gled den op og Fru Ingrid tog fat om mine hofter så hun bedre kunne holde takten, loddet gyngede frem og tilbage mellem mine ben imens.

Efter jeg var kommet i et par heftige anal orgasmer, fik jeg lov til, at spille pikken af selv, og skulle fange alt spermmen i min hånd.................................der skete mange andre ting, som jeg ikke lige klart husker.

 

Vi se om jeg kan finde et hul i min kalender så jeg kan komme forbi igen.

 

God fornøjelse

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...