Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte stedet her den anden dag.

Blev taget vel imod af "Mon" sød og smilende pige/dame, alderen er lidt svær men mon ikke midt i 30erne?

Ville egentlig blot have massage, men blev spurt om jeg ville have "ekstra", uden at vide hvad det indebar invilligede jeg.

Jeg fik den bedste massage jeg endnu har prøvet, helt helt fantastisk. Super stærke hænder, masser af olie, pigen var nøgen så det indebar body to body - virkeligt lækkert.

Vi sluttede af med et knald, og hun gik med i bad efterfølgende.

Bedste oplevelse EVER!

Skal helt sten sikkert tilbage når finanserne tillader det. 

/ Pacer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for en super anmeldelse.

Hvor længe varede seancen og hvad måtte du betale?

Fik du også fransk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter at have læst så meget godt om stedet var jeg forbi i dag.

Jeg gik dog efter thaimassage. Dvs rigtig hård massage uden ekstra. Jeg har som sådan ikke noget i mod ekstra, men jeg var ikke i humør til det. Jeg havde bedt om i telefonen at få Ratree, men skulle nok have gættet, at det for telefondamen bare handlede om at få mig ind i rusen :-)

Jeg fik et værelse, det var rigtigt fint, klædte mig af og efter at have taget et bad, lagde jeg mig for at slappe af. Det var sådan set helt tip top. Der var så flere gange, at de kom ind og spurgte om det var jeg Ratree jeg ville have. Hun kom så også og sjovt nok brokkede hun sig nærmest over, at jeg havde spurgt efter hende. Det handlede så i virkeligheden om, at hun var til body2body. Og det var jeg så ikke til.

Hun gav mig en udmærket massage af min ryg. Intet fantastisk, men ingen tvivl om, at hun kan massere. Oplevelsen blev desværre skæmmet af, at hun snakkede så meget om alt muligt andet. Jeg sagde så, at jeg intet havde i mod at der var en anden, der overtog, blot at vedkommende var god til thai. Der kom så en ældre kvinde og gjorde færdig.

Udover de koldeste hænder i byen, så var det faktisk en hæderlig massage. Alt for meget olie, men det var ok.

Efterfølgende fik jeg et bad, hvor hun sjovt nok insisterede på at være tilstede. Det havde jeg ikke noget i mod :-)

Da badet var overstået spurgte jeg til prisen. Jeg var ærlig talt overrasket, da jeg 'slap' med 400. Jeg vil have forventet, at de havde bedt om mere. Det var som sådan nok 400 kr værd. Men måden der blev snakket, frem og tilbage osv, så havde jeg nok forventet, at de ville køre nogle tricks på mig.

De fysiske rammer er fine, adgangsforholdene er gode. Vil jeg komme igen? Desværre nok ikke. Ellers ærgerligt, da det er super tæt på mit arbejde :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må sige at Ratree  kan sit håndværk når hun er oplagt!! Kun et problem,hun er nok for meget på job,så det er ikke altid hun giver den super oplevelse som hun kan.

Men må sige at hun er MEGA god til B2B når hun ikke er ved at være udkørt.

Man skal nok tage en tid først på dagen :)  Men hvem kan være på job alle ugens 7 dage uden at blive lidt træt ;)

Redigeret af love it

Del dette indlæg

Link til indlæg

Melder mig gerne i koret , jeg har også besøgt Ratree som var i rigtig godt humør den dag (søndag) hvor der vist ikke er lige så travlt som de andre dage.

Hun er meget snakkesalig , massagen er ok - god , men ikke den bedste man kan finde. Hun giver indtryk af at hun ved rigtig meget om massage og når man spørger ind til det, så har hun set mange film om massage og læst bøger om det ?? fint nok, men de rigtig gode massører har flere hundrede timers uddannelse bag sig. Nu vil jeg ikke lyde for negativ, for Ratree er en sød og glad kvinde, men hun er klart til B2B og på mig virkede det som om at hun syntes det var helt naturligt at vi skulle afslutte med et knald. Hun red mig godt og grundigt til hun fik krampe i det ene ben :smile:

Jeg kommer nok igen, men ikke på grund af massagen, men mere fordi hun virker som en glad kvinde der lader til at hun nyder det hun laver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hornykaj

Besøgte stedet sidst på dagen forleden. 1000 kr for B/B, sex og fælles bad. 1 time og 15 min.

Var ikke særligt imponeret må jeg tilstå.

Ratree er ældre end det lige umiddelbart fremgår af div billeder. Massage var slet ikke sammenlignelig med olie eller traditionel thai massage. Olie smøreri og albue tryk på ryggen... Lang pladder historie om vand, blod og fedt.. Hmmmm..

Samleje besværliggjort da hun havde ondt forneden. Så kom ikke der sidst på dagen!

En anden gang vil jeg kun af B/B af en ung spændstig model. Det er Ratree ikke. Men nu er det prøvet. Sikker på at mange vil synes hun et fantastisk, men jeg skal videre ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så bestil Mon til massage, hun var i alt fald god. 

Men det skulle ikke undre mig om det svinger en hel del med kvaliteten, efter 5 kunder a en time bliver man jo nok træt. 

Jeg var der lige over middag. 

Iøvrigt tror jeg også jeg så Ratree, hvis det var hende - er hun noget ældre end billederne lader en tro

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...