Hop til indhold

Recommended Posts

Var for nyligt forbi Koldingvej 6 i Vejle.

 

I annoncen på EB stod der intet omkring pigerne andet end 600kr for 2 udløsninger.

 

Nå, afsted det gik. Jeg går ind af døren, som ligger ud til en meget befærdet vej. Når man så kommer ind i gangen, er der en fin lille ringklokke at trykke på, og så kommer pigen. Dvs at der gik 30sekunder - 1 minut inden at der dukkede en op fra en helt anden dør end den man ringer på.

 

Nå, men det var så en Afrikaner eller Brasilianer eller noget i det retning mht hudfarve.

 

Blev vist ind og så menukortet. Svensk til 500 og alt andet var fra 700 og opad.

 

Hmm det var jo ikke lige det der stod i annoncen...

 

Sagde til hende at jeg ville gå igen - men så spurgte hun om jeg ville se den anden pige. Ok, ja tak.

 

1. pige var nok ca midt i 30'erne med ret store bryster. Så dem ikke pakket ud, så kan ikke sige om de var ægte eller falske.

 

2. pige havde en stor a skål eller en lille b skål - og samme herkomst og alder som ovennævnte.

 

Så takkede pænt af, og gik igen med uforettet sag.

 

Denne annonce er derfor mest til info omkring hvad man kan forvente bag annoncen, end en egentlig anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...