Hop til indhold

Recommended Posts

Hej EG. Som skrevet i en anden tråd, er jeg nyt medlem, men har læst med længe. Ingen nylige danske oplevelser, så jeg deler udenlandske, som forhåbentligt kan hjælpe andre.

Jeg har været i Dubai en del gange og har haft fornøjelsen af flere piger der. Underlig plastikagtig by fyldt med dobbeltmoral. Men det er ikke en kritik :)

Jeg har kun været sammen med denne type piger, når jeg har drukket. Ellers tør jeg ikke/alkoholen lokker mig i uføre ;)

Første gang faldt jeg lidt tilfældigt over stedet. Var endt i Meridien Village ved Le Meridien-hotellet. Boede på deres søsterhotel 10 min derfra. Bemærkede at den ene smukke pige efter dem anden gik ind på baren/restauranten Jules. Efter min middag gik jeg på den irske bar og overhørte nogle stive englændere tale om Jules. Så jeg gik selvfølgelig derhen. Jeg har været rigtig mange stedet i verden og på mange af denne slags barer, men denne var nok den vildeste. Man bliver overfaldet af smukke unge piger fra hele verden (overvejende Rusland og Asien). Officielt et filippiner-sted og der er et fast band, som spiller ok pop-sange. I min brandert mødte jeg en del fyre, som jeg talte med. Baren lukker kl 3 og pludseligt blev vi alle smidt ud. Stod og talte med en af mine nye venner ude foran. Han prøvede at lokke mig med til en firkant med to russiske piger, men de ville have ca. 2000 pr. mand og det syntes jeg var for meget. Havde samtidig "flirtet" lidt med to asiatiske piger, som jeg i stedet gik hen til (de vinkede mig faktisk hen). Endte med at aftale ca. 1200 kr. for dem begge. Det kan man ikke sige nej til. Meget flotte og meget charmerende begge to. Ok engelsk. Fandt aldrig ud af, hvor de var fra. Nok sydasiatiske. To små solbrændte nipsepiger omkring de 20. Tilbage på mit hotel efter et stopover på en tankstation for at hæve penge, blev pigerne registeret i receptionen. På værelset havde jeg selvfølgelig låst alt af værdi væk inden jeg tog i byen. De bad mig gå i bad og det gjorde jeg. Tilbage fra badet mødte jeg dem begge helt nøgne og småfnisende. Vi kom hurtigt i gang. Begge gav blæs og efter lidt tid, spurgte den ene, om hun ikke måtte ride mig. Selvfølgelig måtte hun det. Bagefter bad hun mig tage hende bagfra. Min favorit, så jeg gik i gang. Den anden, som jeg lidt skuffende ikke måtte knalde, onanerede med vidt spredte ben imens. Bagefter red hun mig igen, mens jeg fik lokker den anden til at "sætte" sig på mit ansigt, så jeg kunne slikke hendes huller. Til sidst spillede den ridende pige mig af indtil jeg kom. På det tidspunkt var der ca 1 time til jeg skulle op (Emirates-flyet til København flyver kl 8.30). De smuttede og takkede for en god aften. Jeg var i himlen og fik sovet en time. Det var uden sammenligning min bedste oplevelse med købepiger nogensinde. Har desværre ikke stødt på dem siden :(

Næste gang i Dubai tog jeg naturligvis igen på Jules. Faldt i snak med to danske fyre og tiden gik hurtigt og pludseligt lukkede de inden jeg havde lavet en aftale.

Næste tur var jeg der i fire dage på en slags ferie. Startede på Jules og faldt i snak med nogle nordiske fyre (de manglede kun en dansker for at repræsentere hele norden, så det var perfekt). Talte med en super smuk thailandsk pige, men de lokkede mig med på Seaview Hotel. Det sted var vildt. Har ikke oplevet noget lignende siden jeg boede i Vestafrika. Proppet med smukke afrikanske og nærgående piger. Mødte lidt tilfældigt en meget smuk afrikansk puge, som lokkede mig med på hendes værelse. Det viste sig at være et stykke væk (15 min i taxa, tror jeg). Lillebitte sted, hvor hun boede. En masse små værelser, hvor afrikanske piger bor. Super sex og god oplevelse med en frisk pige. Da prisen var steget lidt i mellemtiden (hun snød mig nok lidt), måtte jeg forbi en hæveterminal. Hendes "ven" kørte mig og hende derhen. Lidt skummelt, men ok. Samlet pris ca 1000 for en times tid.

Seneste og nok sidste gang i Dubai, boede jeg på Meridien (tak til Emirates business-class). Så jeg tog på Jules. Endte med en smuk thai-pige, selvom jeg havde "flirtet" med nogle russiske piger. Russerne var ufatteligt smukke, men jeg har læst, at de er meget dyre (2000+). Fin oplevelse og hun var sød. Men lidt kedelig ift. fx de to piger, jeg mødte første gang. Det oplever jeg desværre nok aldrig igen...

Summa summarum: Dubai er en fantastisk legeplads med super lækre piger. Regn med at bruge omkring 1000 kr pr time pr pige for god kvalitet. Jules kan anbefales :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Jules var kendt for philippiner hang-out,

 

Jeg kender også til Le Meridien-hotellet og Village :D

 

Der er mange steder man kan gå på jagt i Dubai, alle større hoteller har natklubber som man kan "score" i :

Rockfellas, York, Ku-Bu, Premiere, Jules, Regal, samt en masser highclass bar og klubber.

 

Der er piger fra alle verdensdele, priserne er ikke billige, folk har jo penge i Dubai, især de rige arabere. Dog falder prisen som aften/natten bliver ældre. Når natklubberne lukker ved omkring kl 3. så kommer pigerne som ikke har en "date" ud og står uden for klubben, nu er de meget nemme til at tale med :D

 

Jeg havde mange gode oplevelse i Dubai, en af de bedste GF-oplevelse som jeg husker endnu var med en eksotiske smuk pige fra Turkmenistan :D

Samt prøvede jeg mange massage steder hvor det lykkes at få flere "dates" med pigerne, når de holdt fri. 

 

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være man skulle tage et smut til Dubai. Man kan jo få et par billige flybilletter derned idag.

Tak for god anmeldelse af pigerne i Dubai

 

Du skriver pigerne skulle registreres på hotellet. Koster det ekstra og siger hotel personalet noget til at du tager et par piger med på dit værelse?

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være man skulle tage et smut til Dubai. Man kan jo få et par billige flybilletter derned idag.

Tak for god anmeldelse af pigerne i Dubai

 

Du skriver pigerne skulle registreres på hotellet. Koster det ekstra og siger hotel personalet noget til at du tager et par piger med på dit værelse?

 

Jeg har boet på de dyre hoteller (booker for 2 personer - just in case) og der siger personalet ikke noget til at pigerne kommer med op, dog skal de registreres med ID, det er for gæstens sikkerhed... personalet ved helt sikkert hvad er foregår, men husk prostitution er forbudt og de kan kaste dig i fængsel for det. Så det er en risiko man løber.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har boet på de dyre hoteller (booker for 2 personer - just in case) og der siger personalet ikke noget til at pigerne kommer med op, dog skal de registreres med ID, det er for gæstens sikkerhed... personalet ved helt sikkert hvad er foregår, men husk prostitution er forbudt og de kan kaste dig i fængsel for det. Så det er en risiko man løber.

 

Tak for svaret.

 

Diskretionen er måske bedre på de lidt dyrere hoteller?

Og kan man ikke kun komme i fængsel hvis man bliver taget med "bukserne nede" ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret.

 

Diskretionen er måske bedre på de lidt dyrere hoteller?

Og kan man ikke kun komme i fængsel hvis man bliver taget med "bukserne nede" ?

 

De dyre hoteller er mere kundevenlige :D

 

Tja i princippet kan man blive arresteret ved at kysse på offentlige steder.

Men som turist burde du ikke være nervøs, så længe du opføre dig anstændigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De dyre hoteller er mere kundevenlige :D

 

Tja i princippet kan man blive arresteret ved at kysse på offentlige steder.

Men som turist burde du ikke være nervøs, så længe du opføre dig anstændigt. 

 

Det formodet jeg også.

Det heller ikke fordi jeg vil lege nudist i Dubai :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...