Hop til indhold
JayBob

München

Recommended Posts

Hej EG. Jeg er nyt medlem herinde, men har smuglæst i lang tid. Fantastisk forum! Har ingen nylige danske oplevelser, så jeg skriver i stedet lidt om mine rejseoplevelser. Opdaterer, når der kommer flere.

Jeg har været i München en del gange i forbindelse med Oktoberfest. Efter et par Maß er det fristende at hoppe i en taxa. Det er sket en del gange. München er i min erfaring lidt dyr. De steder, jeg har været, koster det EUR 250 pr. time. Jeg har altid været ret fuld, så jeg husker ikke nødvendigvis alle detaljer :) I begyndelsen spurgte jeg taxachauffører. Dumt, men med ok succes, selvom de vistnok får kommision. Forhåbentligt går det ikke fra pigerne.

VILLA ROMA

En form for bar, hvor man kan købe drinks til normale priser. Indgang er vist EUR 50 eller noget i den stil. Pigerne kommer op og snakker med dig og man vælger på den måde sin pige. Super flotte piger og søde at snakke med. Senest endte jeg med en pige i Dirndl, som frisk tog den bagfra. Umiddelbart kun alm. sex, men som sagt er de meget smukke.

BABYLON

Her havde jeg min bedste oplevelse for nogle år siden. Kom måske lidt sent på aftenen og var den eneste der. Pigerne blev vækket og blev stillet på en række, som jeg så kunne vælge ud fra. Valgte rigtigt og endte med en super smuk pige fra Østeuropa (der er de vist alle fra). De andre piger var ikke noget særligt. Fik et hurtigt bad inden og skyndte mig ind til hende. Hun spurgte, om hun ikke var den lækreste MILF (havde åbenbart et barn) jeg nogensinde havde mødt og det var jeg enig i. Super sex og jeg havde så vidt jeg husker kun bestilt en halv time (er vist ikke en mulighed de andre steder), men var der næsten en time.

PASCHA

Bedre forberdt havde jeg læst om Pascha på nettet. Har været der de to sidste år. Fantastisk sted, som minder om Villa Roma. Samme priser og pigerne er også her alle meget smukke. I mine kæmpe branderter, er jeg kommet til at sige ja til to piger. Så det er blevet nærmere EUR 600 inkl. ekstra ydelser. Nemt offer, når man møder dinglende op iført lederhosen. Anyway, det har været gode oplevelser alle gange. Sidste gang, hvor det også var med to piger, blev jeg af den ene spurgt, om jeg ville komme i munden på hende. Det ville jeg selvfølgelig gerne. To sekunder efter kom en 3. pige ind med en kort-terminal og så kostedet det pludeligt EUR 100 ekstra. Jeg betalte, men følte mig lidt snydt. Derudover fantastisk oplevelse og jeg kommer der sikkert igen.

Redigeret af JayBob

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det værste er nok, man ikke kan huske noget. Det er trods alt en vigtig del af oplevelsen :)

PS. Tak for velkomsten :)

Redigeret af JayBob

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Nemt offer, når man møder dinglende op iført lederhosen.

Pragtfuld beretning. Nu får jeg pludselig lyst til at deltage i oktoberfesten. Kan man købe lederhosen i Danmark?

Men ellers, så har man vel kun den slags på, så man kan lade en stille strøm løbe diskret ned af benet midt i øl-orgiet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...