Nille 6301 Skrevet 23. August, 2014 Dejlige meloner Sød mund Smukke øjne Hun beder selv om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 23. August, 2014 Ay Carramba!!! Flot BH :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 23. August, 2014 Hvad havde du regnet med, de største andel her herinde er mænd, og størstedelen af dem er til lækre kvinder. jeg tror vi dumper på stribe. Men ja jeg kiggede lige anden gang og fandt ud af hendes øjne var brune. Jeg forkuseret og ikke lod instinktet råde, som siger wauw hun kan give mig smukke børn og hun give dem dejligt føde så de kan vokse op og blive ligeså smukke som moderen sunde og raske, hvis de er døtre og hvis det er drenge så må vi spørge dem i lyserødt herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 23. August, 2014 Hendes øjne er brune. Jeg bestod Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. August, 2014 Hendes øjne er brune. Jeg bestod Nej du bestod ikke, hendes øjne er grå-grønne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 23. August, 2014 På min skærm ser de altså ud til at være brune. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. August, 2014 På min skærm ser de altså ud til at være brune. Hvad farve er hendes mis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg