Hop til indhold
Tip toe

Følger duften med hjem...?

Recommended Posts

Du skal bare besøge sine elskerinder om morgen,  efter en dags arbejde forsvinder sexlugten/ duften af kvinde af sig selv.

Jeg har forsøgt at overtale flere glædespiger til at tilbyde morgensex, men det har ikke rigtig slået an - endnu  :cry:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den er svær at redde hjem efter du flere gange ikke kan komme med konen, du knalder vel ikke konen med kondom :P

Næh, men man skal passe på med at lugte af kondom - derfor er en hurtig skyller med sæbe af de nedre dele ofte et must. Nogle glædespiger forstår det ikke og står bare og ser sure ud, når man spørger til det - andre går med ud i badet. Regn selv ud hvor jeg kommer igen  :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nu flere gange oplevet at min kone er blevet smaskliderlig, når jeg er kommet hjem og har duftet lidt af sex - og så må man jo på den igen, så hun ikke fatter mistanke  :D

It's a dirty job, but somebody's gotta do it :D

Jeg ved godt, jeg svarer på en flere dage gammel tråd her, men jeg kan nu ikke nære mig... ;)

Udover at jeg af forskellige grunde ikke har været særlig aktiv de senere måneder, så undgår jeg stort set at besøge piger hvis jeg skal direkte hjem til konen. Man må absolut ikke undervurdere, hvad nogle kvinder kan lugte. Generelt synes jeg også, at det største probleme er de sæber til at vaske sig i (specielt i Tyskland), som er fulde af parfume. Dem vi har stående derhjemme i bruseren kommer man ikke til at lugte på den måde af... mistænkeligt!

Den allerførste gang jeg købte sex, var på en firmarejse til Polen. En ikke helt ung, men i øvrigt rigtig sød dame, der gav mig en super omgang. Hun havde absolut ikke sparet på parfumen. Jeg tog ikke bad bagefter, før jeg var tilbage på hotellet, så mit tøj stank langt væk af hendes parfumen. Et ganske sexet minde, men upraktisk når det skulle stoppes ned i kufferten og med hjem til vasketøjet...!

Jeg har siden fundet ud af, at den bedste måde at fjerne evt. lugt ved tøjet, er simpelt hen at gå med det. Dels damper parfume og lignende af, og dels kommer det til at lugte mere af mig selv. En måde at fjerne evt. kropsslugte fra en selv er motion, sådan at man er godt gennemsvedt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

. En måde at fjerne evt. kropsslugte fra en selv er motion, sådan at man er godt gennemsvedt.

Jeg får altid at vide at mit løbetøj stinker! Men selvfølgelig, hvis det kan dække over lyssky aktioner ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gog - ingen ordentlige mænd kunne vel drømme om at drikke Asti ? end ikke for at få et skrald fisse.... Der må være grænser for hvor meget man kan fornedre sig :)

Nå - men derudover har hustruen en enkelt gang sagt da vi kyssede "Goddag-velkommen-hjem-Skat" sagt.. "du smager af kvinde" - der bimlede samtlige alarmklokker indtil jeg på målstregen fik den reddet med en tunsandwich...  derefter gjorde jeg det til en regel at spise en hotdog på vejen hjem ... sennep rundt om munden fjerner alle spor :)

Men derudover så er det faktisk et meget reelt problem efter en gang thai-massage - næsten uanset hvilken olieprodukt de bruger (måske bortset fra wd-40) så er der en umiskendelig duft der hænger ved i hår og på krop - også efter bad. S i sportstasken (der ALTID er med - man ved jo aldrig om man får brug for en løbetur) ligger en Sanex neutral parfumefri bodywash af samme årsag.

Redigeret af Heine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et sidespor: Men hvilken salig jubel, at køre hjem fra sin smukke yndlings GP med et stort smil i sjælen og med de sidste rester af hendes vidunderlige duft og smag i og omkring munden

Del dette indlæg

Link til indlæg

En thai massør sagde en gang til mig, at hun synes hun kendte mig fra tidligere besøg. Spurgte om det ikke var mig som altid kom med løbetøj på.

Det var så ikke mig, men kan forestille mig hvorfor personen løber til thaimassøren. :D Så er duften blandet med sved som skal vaskes væk derhjemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har siden fundet ud af, at den bedste måde at fjerne evt. lugt ved tøjet, er simpelt hen at gå med det. Dels damper parfume og lignende af, og dels kommer det til at lugte mere af mig selv. En måde at fjerne evt. kropsslugte fra en selv er motion, sådan at man er godt gennemsvedt.

Et godt tips jeg fik af min veninde:

Hæng tøjet på bøjler på badeværelset og tag et varmt bad, dampen fra badet vil "rense" tøjet for lugtgener,

Det trick brugte jeg tidligere, da jeg var meget i byen, hvor diskoterne og værtshusene ikke var røgfrie.

Jeg kunne ikke holde ud at mit tøj stank af røg, så jeg "luftede" tøjet ud på badeværelset inden vask.

Jeg er ikke-ryger og synes at cigaret og cigar-lugten er det værste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gog - ingen ordentlige mænd kunne vel drømme om at drikke Asti ? end ikke for at få et skrald fisse.... Der må være grænser for hvor meget man kan fornedre sig :)

Hej Heine.

Nu forstår jeg ikke lige hvad du mener med ordet ordentlige mænd?

Kan du uddybe dette, skal jeg da gerne fortælle dig hvad jeg mener om det at være en mand.

Og så skal du lige vide, at jeg fornedre mig ikke, jeg ser frem til disse besøg.

Ja hun kan lide Asti, og den kan jo nydes på mange måder :P , sammen en del andre oplevelser.

OG SÅ ER DET IKKE BARE ET SKRALD FISSE MAN FÅR.

Så er det at duften bliver hængende ;)

Ikke bare LUGTEN af et skrald FISSE

gog

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...