Hop til indhold
bikker

Debutant- hos Ellen

Recommended Posts

Hejsa

Det siges man ikke er en rigtigt mand før man har prøvet en pik, og efter et besøg hos den skønne Ellen med hendes kæmpe pik helt i bund må jeg være en rigtig mand nu  :D

Da jeg om fredagen vente på hun skulle lukke mig ind kunne jeg mærke adrenalinen stige og var godt nevøs

døren blev åben og træder indfor uden jeg havde set hende, men kunne mærke hun står bag mig og siger hej med en dejlige rolig stemme og kommer frem.. Wow for pokker hun er sgu flot .. kun iført  bh og G-streng ..hun viser mig ind til værelse og fortæller hende hvor nervøs jeg er, hun smiler og  siger bare rolig

betaler hvor hun viser mig hvor jeg skulle smide tøjet med et smil på munden, som sagt som gjort, står nu nøgen, ind af døren kommer hun og peger på sengen og lægger mig mens hun sætter sig på sengen, vi snakker lidt sammen og kunne mærke jeg ikke var nervøs mere, lidt efter smider bh og g-strengen med ryggen til mig og vender sig rundt til mig helt nøgen smuk som hun er tænker, snart bliver jeg en rigtigt mand (måske)hun begynder at snakke meget fræk mens jeg spille og slikke hendes pik som begyndte at vokse sig STOR, nu vil kneppe mig, og tro mig, fik den i flere forskellige stillinger og i bund kom hendes store pik i min lille røv mens hun spille min stive pik til jeg kom.. det var lækkert.. under hele seancen blev der små kysse lidt mens hun var fræk i stemmen med et smil på munden…

kørte hjem med et stort smil på munden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool

Nu må i. Sku snart holder op med at spørge om link hele tiden

Hvor svært kan det være at gå ind på div. Kendte sider og skrive et navn i søge feltet.

Go weekend ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

Det siges man ikke er en rigtigt mand før man har prøvet en pik, og efter et besøg hos den skønne Ellen med hendes kæmpe pik helt i bund må jeg være en rigtig mand nu  :D

Da jeg om fredagen vente på hun skulle lukke mig ind kunne jeg mærke adrenalinen stige og var godt nevøs

døren blev åben og træder indfor uden jeg havde set hende, men kunne mærke hun står bag mig og siger hej med en dejlige rolig stemme og kommer frem.. Wow for pokker hun er sgu flot .. kun iført  bh og G-streng ..hun viser mig ind til værelse og fortæller hende hvor nervøs jeg er, hun smiler og  siger bare rolig

betaler hvor hun viser mig hvor jeg skulle smide tøjet med et smil på munden, som sagt som gjort, står nu nøgen, ind af døren kommer hun og peger på sengen og lægger mig mens hun sætter sig på sengen, vi snakker lidt sammen og kunne mærke jeg ikke var nervøs mere, lidt efter smider bh og g-strengen med ryggen til mig og vender sig rundt til mig helt nøgen smuk som hun er tænker, snart bliver jeg en rigtigt mand (måske)hun begynder at snakke meget fræk mens jeg spille og slikke hendes pik som begyndte at vokse sig STOR, nu vil kneppe mig, og tro mig, fik den i flere forskellige stillinger og i bund kom hendes store pik i min lille røv mens hun spille min stive pik til jeg kom.. det var lækkert.. under hele seancen blev der små kysse lidt mens hun var fræk i stemmen med et smil på munden…

kørte hjem med et stort smil på munden

Ja, hun er sku en éner, har også været der :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Delphi

er det rigtig at hun har så stor pik som på billedet

Tja, man skal nok være lidt af et r..... for at klare dén... :P :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt Ellen, whau hun er lækker, sød og nem at tale med, så nybegyndere kan sagtens besøge hende. Jeg bestilte en time og det blev til lidt mere, hvor vi sluttede af med at ligge og tale sammen på dansk, det går udmærket. Til slut fik jeg et bad, der var pænt rent i rummet og i badet. Til dem der ikke har prøvet, men har lyst, kom afsted.

Næste gang jeg er på de kanter, vil jeg se om tiden tillader et nyt besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...