Hop til indhold

Hotsara i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Når det er i Kongsvang, så kan du være sikker på at det er fake..

Skrevet
  • Author

Det var egentlig, det jeg frygtede, men tænkte at jeg alligevel ville spørge, om der var nogen, der havde besøgt stedet. Kongsvang har budt mig på både gode og dårlige oplevelser, men jeg har ikke været på stedet i 100 år.

Skrevet

Kongsvang.. hvad/hvor er det?

Kongsvangs Allé 22, kld., 8000 Aarhus C. Er også anført i Side6 linket. Bl.a. anmeldt >her.

Redigeret af juipui

Skrevet

Kongsvangs Allé 22, kld., 8000 Aarhus C. Er også anført i Side6 linket.

Tak, og undskyld jeg kom ikke længere end til billederne ;)

]

Skrevet

Det var egentlig, det jeg frygtede, men tænkte at jeg alligevel ville spørge, om der var nogen, der havde besøgt stedet. Kongsvang har budt mig på både gode og dårlige oplevelser, men jeg har ikke været på stedet i 100 år.

er du så ikke blevet for gammel til at komme sådan et sted  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Skrevet

Nogen der har prøvet denne mulatpige i Aarhus? Ser næsten for godt ud til at være sandt.

http://side6.dk/resultatside/?q=hotsara

Har besøgt hende billederne ligner godt nok, en sød pige, der virkede lidt fjern. Men prøv og kom så med din bedømmelse.
Skrevet

Har besøgt hende billederne ligner godt nok....

Er lige nysgerrig, om der er ligeså meget hår på fissen, som på billederne?

Hygge]

Skrevet

Har besøgt hende billederne ligner godt nok, en sød pige, der virkede lidt fjern. Men prøv og kom så med din bedømmelse.

Nu er det lang tid siden jeg har været på det sted, fordi mine oplevelser var ringe dernede og alt hvad jeg har læst siden har næsten kun været ringe. Jeg kan dog godt huske hvordan indretning er mv. og billede  nr. 2 kunne meget meget godt ligne at det er taget fra bollerummet, hvor man lige kan kigge ud i mellemgangen, hvor man kommer ind fra højre af. Og er billede nr. 2 ægte så er de andre jo nok også.

Det er da ligefør man kunne få lyst til at prøve, når nu man har en svaghed for chokoladebrune piger. Det er bare de dårlige historiske oplevelser der skræmmer fra det sted, men det kan jo have forandret sig.

Skrevet
  • Author

Nu er det lang tid siden jeg har været på det sted, fordi mine oplevelser var ringe dernede og alt hvad jeg har læst siden har næsten kun været ringe. Jeg kan dog godt huske hvordan indretning er mv. og billede  nr. 2 kunne meget meget godt ligne at det er taget fra bollerummet, hvor man lige kan kigge ud i mellemgangen, hvor man kommer ind fra højre af. Og er billede nr. 2 ægte så er de andre jo nok også.

Det er da ligefør man kunne få lyst til at prøve, når nu man har en svaghed for chokoladebrune piger. Det er bare de dårlige historiske oplevelser der skræmmer fra det sted, men det kan jo have forandret sig.

Er du faldet i?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.