Hop til indhold
jenschr

Candy fra Mansiongirls - damn, hun er lækker!

Recommended Posts

D'herrer

http://www.mansiongirls.dk/pige.php?id=158

Ja, det er hende på billederne! Hun er lækrere i virkeligheden. Om alderen passer? Det tror jeg ikke, men vi er vist stadig i 20'erne.

Var lige forbi et af mine yndlingssteder i går eftermiddags. Jeg kommer der desværre ikke så tit - bor i Indre By, hvor udvalget til tider er ganske pænt. Anyways. Jeg havde lyst til et blowjob, hvilket jeg fik.

Jeg blev budt velkommen i døren af Candy. Hun røg strakt ind på min Top 3 over de lækreste GP'ere, jeg har været sammen med. Hun ikke så høj, hun har en perfekt trimmet krop, det kønneste ansigt og de vildeste bryster! Bevares, de er ikke ægte, men de sidder sat'me godt!

Vi gik nedenunder, og her fik jeg et super godt blowjob. Først med hende på knæ og mig stående. Efterfølgende med hende nede på alle fire på senge og mig stående. Der er et stort spejl ved siden af senge, så jeg kunne se det hele. Super lækkert.

Hun varierede blowjobbet rigtigt godt. Først var det lidt langsomt og dybt. Så blev det hurtigere og mere 'aggressivt' (ikke gagging). Hendes 'perioder' er dejligt lange, og det var kun få gange, hun havde brug for at få lidt luft, hvis man ellers kan formulere det sådan.

Efter jeg var kommet, blev hun ved med at sutte, og det fik mig bogstaveligt talt i knæ, hvilket hun storgrinede af.

Jeg blev tørret af, fik ordnet håret og de røde kinder på badeværelset, et kys på kinden og så var det ellers ud på den travle Jyllingevej igen.

-JC

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville nok ikke kunne nøjes med et BJ :P men tak for anmeldelsen.

de skriver hun tilbyder GFE og kys, har du nogen fornemmelse af om hun gør det ?

Det var mon erfaring fra min time med hende. Der manglede ikke noget overhovedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aloha

Candy kan varmt anbefales - hun er mega lækker og så er hun god til det hun nu gør :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal heldigvis til Tyskland i næste uge, så jeg besinder mig. Ellers var jeg godt nok redet afsted med det vuns, for hun er dæleme da godt nok en udsøgt lille sag hende der.

Ungarsk? Taler hun rimeligt engelsk?

God tur.

Men de snakker da tysk dernede. Kan man så osse få dansk????    :mrgreen:    :eek:     :cool:

Smil på læben og glimt i øjet, så når man langt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal heldigvis til Tyskland i næste uge, så jeg besinder mig. Ellers var jeg godt nok redet afsted med det vuns, for hun er dæleme da godt nok en udsøgt lille sag hende der.

Ungarsk? Taler hun rimeligt engelsk?

Hvad sker der i Tyskland ? skal du have nogle tips med :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...