Hop til indhold
Mr. Bigglesworth

Mette fra Stakroge

Recommended Posts

Hej rødder.

Jeg havde gennem længere tid overvejet, at besøge Mette ( http://www.guloggratis.dk/erotik/erotisk-kontakt/annonce/erhverv/22576845-herning ), og, da hun pludselig tilbød fra en adresse noget nærmere mig, var der ikke så mange overvejelser mere.

Kontakten til hende, foregår ved, at man telefonere til hendes nummer, hvor man efter et par ring kommer igennem til telefonsvaren, hvor der er en længere salgstale, samt en indstruks om, hvortil man skal køre, og, hvordan man kan parkere. Hun fortæller blandt andet, at hun tilbyder blide former, og hvis man er heldig, kan man få noget af det uden gummi (mere om det senere i denne anmældelse), hun fortæller også, at man kan få en gammeldags endefuld.

 

Nå, jeg hopper i bilen, og køre til addressen. Der er mulighed for, at parkere lidt længere nede af vejen, og gå det sidste stykke. For de friske, kan man også parkere i hendes indkørsel.

Man tropper bare op hos hende, uden tidsbestilling, og ringer på. Mens man står ved hoveddøren, som er lidt tilbagetrukket fra vejen, er man kun synlig fra huset lidt over på den modsatte side af vejen. Samtidigt, er hun ganske hurtig til at komme og åbne. Så, stedet føles rimeligt diskret.

Jeg blev lukket ind i et hus, der er lettere rodet og under ombytning. Hun fortæller selv, hvordan hun valgte at flytte meget hurtigt. Det forklare dog ikke, hvorfor luften synes at indeholde en snert af amoniak.

Jeg bliver oplyst om priser, og, vælger en halv time til 800kr, hun sælger ikke længere tid end halve timer, da hun ikke ønsker at andre gæster ricikere at gå forgæves.

Jeg bliver vist ind i sovekammeret (som også bærer præg af ombygningsprojekt, men, gardinerne er heldivis nået at blive hængt op), og bedt om at tage mit tøj af, hun går afsides med pengene.

Normalt er selve akten noget, jeg vil holde som en oplevelse mellem pigen og jeg, men, i dette tilfælde, synes en fravigelse fra dette princip, at være på sin plads.
Grundet sin alder (vil tro, de 65år er sat noget lavt), er Mette noget begrænset i, hvilke stillinger hun kan, og, hvor længe hun kan i dem. Til gengæld, fungere hendes snakketøj ganske godt enda.
Hvad hjertet er fyldt af, flyder munden over med. Og, fortiden fyldte hendes flytte/ombygningsprojekt meget.
Selve akten var ganske rutinepreget, men, det er der måske ikke noget at sige til, da hun efter eget udsagn, har arbejdet i brancen siden 66.
Samtidigt, så var det en noget pudsig situation, at ligge og hugge i en kvinde, som svarede på alle komplimenter, med en fortælling om hendes byggeprojekt.
"Du har nogle dejlige bryster" -> "Jaja, men, ser du, grunden til, at der er det hul i gulvet er, at ham der skal ligge gulv herinde, gerne ville se, hvor dybt der var isoleret, og, som du kan se, kom han ikke så langt ned, før han ramte fundamentet"

Jeg måtte ikke kysse hende, og, det føltes som om hun under hele akten forsøgte, at holde lidt afstand fra mig. Hun gav fransk med gummi, som dog stadig var en ganske behagelig oplevelse.
Selvom hun bar armbåndsur, synes hun ikke, at holde øje med klokken. Og, da hun hele tiden havde synes lidt kold og fjern, tænkte, jeg, "det skal være løjn", så, anden gang jeg gav hende fransk, fik hun det bedste jeg havde lært.
De første 5 minutter, skete der intet, men, lige pludselig, kunne jeg mærke, at hendes ene ben sitrede. Af frygt for, at stillingen udfordrede hendes alder, tilbød jeg, at hun kunne lægge benet om på ryggen af mig, men, fik et kort svar om, at hun havde det fint, så, jeg knoklede på, og kunne mærke hvordan hun langsomt men bestemt maste sin fisse mod min mund. Pludselig blev hun helt slap, og bad mig holde lidt igen.
Hun takkede for den behandling, med en anekdote om de eneste 2 andre kunder, hun har haft, som havde kunnet give hende en orgasme.

Jeg afsluttede mig selv, ud over hendes bryster, mens hun gav en historie om hvordan hun havde fået indsigt i en masse håndværker gloser, i forbindelse med at en samling på 2 rør i hendes køkken havde givet efter mellem hænderne på ham der spændte dem.

Vi tog tøjet på, og gik mod døren, men, lige inden jeg fik lov at gå, skulle jeg lige høre, om denne nye smart klikgulvtype, der var kommet. Åbenbart noget linoliumsgulv, med isolering, som kan klikkes sammen, og, efter 2 uger er linoliumen flydt ud, så man ikke kan se samlingen. Samtidigt, så gør det,at det er med isolering, at der spares en masse arbejde med at bygge en isolering op før gulvet lægges.

Billederne på Mettes annonce, er ægte, men, taget fra en heldig vinkel.
Salgstalen på telefonsvareren er pustet en lille smule op, f.eks. det eneste jeg kunne få, uden gummi, var Norsk.

Det skal dog lige nævnes, at jeg "kun" er 30 år, og, jeg skal ikke kunne udelukke, at det kan ha spillet lidt ind, på hendes lyst og indlevelsesevne.

 

Men, i det store hele, så var det en sjov, behagelig og spøjs oplevelse, som jeg gerne vil anbefale til andre, der kunne ha disse lyster, eller som blot savner inspiration til byggeprojekter.

 

Mvh
Rasmus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Tak for en rigtig god og sjov anmeldelse.

Friskt at høre jer unge fyre tør tage de gamle ved hornene...

 

Kan du huske hvad priserne i øvrigt var?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...