Hop til indhold
Peden

Dusseldorf nær lufthavnen

Recommended Posts

Hej,

Skal et par dage på konference i Dusseldorf, og vil gerne besøge en FKK club samt en flatrate club ved samme lejlighed.

Jeg er i området tæt på lufthavnen, og har ikke bil.

Kan nogle af de kyndige på disse kanter give et par råd til hvilke clubber der skal besøges - og ikke mindst lidt fif til transporten.

Så Dolce vita ligger ca 50 km fra lufthavnen - men ingen hjælp at hente på deres www mht transport.

Håber nogle vil dele ud af erfaringerne...

Mvh

Peden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil tro, hvis du søger lidt, at du kan leje en lille bil til kr. 5 - 800,- for 3 - 4 dage:

http://www.mrjet.dk/shop/carsearch?type=car&car.pickupType=AIRPORT&car.dropoffType=SAME&car.airport.orig.key=D%C3%BCsseldorf%2C+Tyskland+-+Dusseldorf+International+Airport+%28DUS%29&car.airport.dest.key=&car.airport.startDate=18-09-2014&car.airport.pickupTime=9AM&car.airport.endDate=21-09-2014&car.airport.dropoffTime=9AM&car.airport.driversAge=25&car.airport.couponCode=&car.airport.rateCode=&car.airport.airConditioning=U&car.airport.transmissionType=U&search=S%C3%B8g+biler

- og så er du fri for at spekulere på tog- og busafgangstider midt om natten - og ikke mindst kan du nemmere vælge en klub, der ligger lidt uden for alfarvej.

Nogen gange kan du også få rabat på billejen, der hvor du overnatter/i forbindelse med at du bestiller både overnatning + billeje - se f.eks.:

http://www.mrjet.dk/billeje/

Jeg har måske en rabatkode til Mr.Jet du kan "låne", hvis du sender en PB. Hos Mr. Jet, fik jeg i Berlin for et par mdr. siden 4. dagen gratis - og det kunne du måske godt udnytte til lidt ekstra sjov.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du er afsted et par dage ville jeg ikke anbefale billeje, jeg vil anbefale at du besøger klubberne tæt på byen og sparer tid.

Det off. og taxi er en udmærket løsning. Vejene i NRW er ret kompliceret, selv med GPS og utallige besøg på klubberne, skal jeg holde tungen lige for ikke at tage en forkert afkørsel, afkørslerne ligger tæt op af hinanden  :P

Hvis du er dernede i slutningen af september så åbner en ny storklub Oceans, ca. 10 min fra Dus lufthavnen :D

Tjek den ud:

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej og tak for svar :-)

Har selv overvejet lejebil, men tiden er lidt presset og jeg er desværre ike født med udpræget stedsans.

Har prøvet det et par gange i Tyskland og Tjekkiet, men det blev desværre til rigtig mange ekstra km...

Skal afsted primo oktober, så hvis den nye storclub bliber færdig til tiden - så skal den naturligvis have et besøg :-)

Living room kunne godt være et alternativ.

Kunne I også have et fif til en flatrate nær lufthavnen?

Tak for hjælpen so far - jeg lover at kvittere med anmeldelse efter turen.

Mvh

Peden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej og tak for svar :smile:

Har selv overvejet lejebil, men tiden er lidt presset og jeg er desværre ike født med udpræget stedsans.

Har prøvet det et par gange i Tyskland og Tjekkiet, men det blev desværre til rigtig mange ekstra km...

Skal afsted primo oktober, så hvis den nye storclub bliber færdig til tiden - så skal den naturligvis have et besøg :smile:

Living room kunne godt være et alternativ.

Kunne I også have et fif til en flatrate nær lufthavnen?

Tak for hjælpen so far - jeg lover at kvittere med anmeldelse efter turen.

Mvh

Peden

Der er ingen flatrate i nærheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du er afsted et par dage ville jeg ikke anbefale billeje, jeg vil anbefale at du besøger klubberne tæt på byen og sparer tid.

Det off. og taxi er en udmærket løsning. Vejene i NRW er ret kompliceret, selv med GPS og utallige besøg på klubberne, skal jeg holde tungen lige for ikke at tage en forkert afkørsel, afkørslerne ligger tæt op af hinanden  :P

Jeg synes den største fordel ved GPS og billeje er, at når man kører forkert er GPSsen hurtig til at beregne en ny rute, så man rimelig hurtig er tilbage på sporet. Tager man det offentlige og hopper i en forkert bus, selvom man har brugt timer på planlægningen -  ja, så kan man hurtigt bruge 1 time til 1½ på at komme tilbage tilbage i den rigtige retning eller opbruge besparelsen i taxikørsel. Man har så bare spildt en masse tid og er blevet frusteret over det, fremfor at have nydt tiden i kvindeligt selskab.

Flyver man derimod derned, kun besøger en klub i nærheden af lufthavnen og flyver hjem igen uden hotelophold mv. så vil jeg også anbefale en taxi (evt. offentlig transport om dagen ud til klubben, hvis det er ligetil at finde ud af og uden alt for mange skift undervejs)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej igen,

Har også set på Magnum, men kan ikke blive klog på "hvad det er".

Nogle steder står der FKK, andre steder står de Pashal (eller hvad det nu hedder...)

Er det en traditionel FKK, og er den større end LivingRoom?

Peden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej igen,

Har også set på Magnum, men kan ikke blive klog på "hvad det er".

Nogle steder står der FKK, andre steder står de Pashal (eller hvad det nu hedder...)

Er det en traditionel FKK, og er den større end LivingRoom?

Peden

Magnum er meget større end LR det er en Saunaclub/FKK

fin klub, god mad og en del piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...