Peden 43 Skrevet 22. August, 2014 Hej, Skal et par dage på konference i Dusseldorf, og vil gerne besøge en FKK club samt en flatrate club ved samme lejlighed. Jeg er i området tæt på lufthavnen, og har ikke bil. Kan nogle af de kyndige på disse kanter give et par råd til hvilke clubber der skal besøges - og ikke mindst lidt fif til transporten. Så Dolce vita ligger ca 50 km fra lufthavnen - men ingen hjælp at hente på deres www mht transport. Håber nogle vil dele ud af erfaringerne... Mvh Peden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 22. August, 2014 Du kan komme til DV med det offentlige, ellers ligger en lillle klub Blue Note tæt på lufthaven, men tag en taxi til LivingRoom det er sjovere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 23. August, 2014 (edited) Vil tro, hvis du søger lidt, at du kan leje en lille bil til kr. 5 - 800,- for 3 - 4 dage: http://www.mrjet.dk/shop/carsearch?type=car&car.pickupType=AIRPORT&car.dropoffType=SAME&car.airport.orig.key=D%C3%BCsseldorf%2C+Tyskland+-+Dusseldorf+International+Airport+%28DUS%29&car.airport.dest.key=&car.airport.startDate=18-09-2014&car.airport.pickupTime=9AM&car.airport.endDate=21-09-2014&car.airport.dropoffTime=9AM&car.airport.driversAge=25&car.airport.couponCode=&car.airport.rateCode=&car.airport.airConditioning=U&car.airport.transmissionType=U&search=S%C3%B8g+biler - og så er du fri for at spekulere på tog- og busafgangstider midt om natten - og ikke mindst kan du nemmere vælge en klub, der ligger lidt uden for alfarvej. Nogen gange kan du også få rabat på billejen, der hvor du overnatter/i forbindelse med at du bestiller både overnatning + billeje - se f.eks.: http://www.mrjet.dk/billeje/ Jeg har måske en rabatkode til Mr.Jet du kan "låne", hvis du sender en PB. Hos Mr. Jet, fik jeg i Berlin for et par mdr. siden 4. dagen gratis - og det kunne du måske godt udnytte til lidt ekstra sjov. Redigeret 23. August, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. August, 2014 (edited) Hvis du er afsted et par dage ville jeg ikke anbefale billeje, jeg vil anbefale at du besøger klubberne tæt på byen og sparer tid. Det off. og taxi er en udmærket løsning. Vejene i NRW er ret kompliceret, selv med GPS og utallige besøg på klubberne, skal jeg holde tungen lige for ikke at tage en forkert afkørsel, afkørslerne ligger tæt op af hinanden Hvis du er dernede i slutningen af september så åbner en ny storklub Oceans, ca. 10 min fra Dus lufthavnen Tjek den ud: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Redigeret 23. August, 2014 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peden 43 Skrevet 23. August, 2014 Hej og tak for svar Har selv overvejet lejebil, men tiden er lidt presset og jeg er desværre ike født med udpræget stedsans. Har prøvet det et par gange i Tyskland og Tjekkiet, men det blev desværre til rigtig mange ekstra km... Skal afsted primo oktober, så hvis den nye storclub bliber færdig til tiden - så skal den naturligvis have et besøg Living room kunne godt være et alternativ. Kunne I også have et fif til en flatrate nær lufthavnen? Tak for hjælpen so far - jeg lover at kvittere med anmeldelse efter turen. Mvh Peden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. August, 2014 Hej og tak for svar Har selv overvejet lejebil, men tiden er lidt presset og jeg er desværre ike født med udpræget stedsans. Har prøvet det et par gange i Tyskland og Tjekkiet, men det blev desværre til rigtig mange ekstra km... Skal afsted primo oktober, så hvis den nye storclub bliber færdig til tiden - så skal den naturligvis have et besøg Living room kunne godt være et alternativ. Kunne I også have et fif til en flatrate nær lufthavnen? Tak for hjælpen so far - jeg lover at kvittere med anmeldelse efter turen. Mvh Peden Der er ingen flatrate i nærheden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 23. August, 2014 Hvis du er afsted et par dage ville jeg ikke anbefale billeje, jeg vil anbefale at du besøger klubberne tæt på byen og sparer tid. Det off. og taxi er en udmærket løsning. Vejene i NRW er ret kompliceret, selv med GPS og utallige besøg på klubberne, skal jeg holde tungen lige for ikke at tage en forkert afkørsel, afkørslerne ligger tæt op af hinanden Jeg synes den største fordel ved GPS og billeje er, at når man kører forkert er GPSsen hurtig til at beregne en ny rute, så man rimelig hurtig er tilbage på sporet. Tager man det offentlige og hopper i en forkert bus, selvom man har brugt timer på planlægningen - ja, så kan man hurtigt bruge 1 time til 1½ på at komme tilbage tilbage i den rigtige retning eller opbruge besparelsen i taxikørsel. Man har så bare spildt en masse tid og er blevet frusteret over det, fremfor at have nydt tiden i kvindeligt selskab. Flyver man derimod derned, kun besøger en klub i nærheden af lufthavnen og flyver hjem igen uden hotelophold mv. så vil jeg også anbefale en taxi (evt. offentlig transport om dagen ud til klubben, hvis det er ligetil at finde ud af og uden alt for mange skift undervejs) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. August, 2014 jeg er selv klar tilhænger af billeje, men han er kun af sted i kort tid og måske kun har aften til rådighed for sjov, så taxi er den bedste løsning, bevares det koster lidt men er nemt, hurtigt og bekvemt. Klubben Magnum er også en mulighed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peden 43 Skrevet 24. August, 2014 Hej igen, Har også set på Magnum, men kan ikke blive klog på "hvad det er". Nogle steder står der FKK, andre steder står de Pashal (eller hvad det nu hedder...) Er det en traditionel FKK, og er den større end LivingRoom? Peden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. August, 2014 Hej igen, Har også set på Magnum, men kan ikke blive klog på "hvad det er". Nogle steder står der FKK, andre steder står de Pashal (eller hvad det nu hedder...) Er det en traditionel FKK, og er den større end LivingRoom? Peden Magnum er meget større end LR det er en Saunaclub/FKK fin klub, god mad og en del piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg