Hop til indhold

Alani Århus

Featured Replies

Skrevet

Besøgte  Alani i  ivar Huitfelds gade i Århus. Hendes annnonce kan ses på side6. Hun tilbyder kys, superfransk og dansk i en halv time for 800 kr, hvilket jeg købte. Det er hende på billederne. Hun ser godt ud og er egentlig også meget sød, men hun holder ikke, hvad hun lover. Der var ingen kys og kun fransk med kondom. Hun havde så travlt med at komme videre til det danske, at jeg dårlig var klar og det gik da heller ikke. Afslutningen var en dårlig blanding af svensk og fransk. Da jeg stod på gaden igen var der gået 20 minutter. En dårlig oplevelse rigere og 800 kr. fattigere.

Skrevet

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=21349 - må være hende her

Mange tak for anmeldelsen!

Redigeret af thomasonly64

Skrevet

jeg besøgte hendes veninde for nogle måneder siden …. hun var meget sød...

http://side6.dk/resultatside/?q=hotanita

dengang mener jeg hun kaldte sig Brenda :) haha… 

det ville være rart hvis de holdt sig til deres "Brand-name", nå men hvad jeg vil sige var, at der fik man GFE, Okay den super franske var vel hvad man må kalde en smuttur tæt på grænsen til frankrig …. Men masser af kys, kram, smil og flirtende øjne, som gjorde det mere end op for, at den super franske var… ja, hva den var :)

men det skal siges det var nok i maj/juni så det kan være service niveauet er anderledes idag…..

Skrevet

Fortalte du hende ikke du havde betalt for superfransk? Gør jeg altid hvis de prøver at snyde.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.