Hop til indhold
BlueEyedSon

Alani Århus

Recommended Posts

Besøgte  Alani i  ivar Huitfelds gade i Århus. Hendes annnonce kan ses på side6. Hun tilbyder kys, superfransk og dansk i en halv time for 800 kr, hvilket jeg købte. Det er hende på billederne. Hun ser godt ud og er egentlig også meget sød, men hun holder ikke, hvad hun lover. Der var ingen kys og kun fransk med kondom. Hun havde så travlt med at komme videre til det danske, at jeg dårlig var klar og det gik da heller ikke. Afslutningen var en dårlig blanding af svensk og fransk. Da jeg stod på gaden igen var der gået 20 minutter. En dårlig oplevelse rigere og 800 kr. fattigere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg besøgte hendes veninde for nogle måneder siden …. hun var meget sød...

 

http://side6.dk/resultatside/?q=hotanita

 

dengang mener jeg hun kaldte sig Brenda :) haha… 

 

det ville være rart hvis de holdt sig til deres "Brand-name", nå men hvad jeg vil sige var, at der fik man GFE, Okay den super franske var vel hvad man må kalde en smuttur tæt på grænsen til frankrig …. Men masser af kys, kram, smil og flirtende øjne, som gjorde det mere end op for, at den super franske var… ja, hva den var :)

 

men det skal siges det var nok i maj/juni så det kan være service niveauet er anderledes idag…..

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...