Hop til indhold

Sunisah i Horsens - Nana i Solbjerg

Featured Replies

Skrevet

For et par dage siden havde jeg et ærinde i Horsens og opdagede, at der kunne blive tid til lidt fornøjelse hos Sunisah på Åboulevarden. Her har jeg tidligere fået fin massage af et lille nips. Denne gang blev jeg modtaget af en person med et noget pudsigt udseende. Jeg tror, at hun bar paryk, var kraftigt sminket. Bryster javel men ikke meget kvindeligt over hoftepartiet. Jeg fik den tanke, at hun var en han og det blev understreget af at mine hænder var mindre end hans/hendes.

Hmm.

Stemmen var godt nok lys, så måske var det bare en thai-kvinde, som ikke ville genkendes. En kvinde med store hænder.

Hvem ved.

Jeg takkede meget bestemt nej! til tilbuddet om ekstra og nøjedes med massage, som i øvrigt ikke var noget at råbe hurra for.

På tilbagevejen gjorde kroppen opmærksom på sig selv og jeg kørte ind hos Nana thaimassage i Solbjerg, hvor jeg blev modtaget af mamasan herself. Vi pjattede lidt, hvorefter hun stolt præsenterede mig for en kvinde midt i tyverne. Klædt i en stram, stram og ultrakort leopardplettet kjole. Brysterne spændt op til lir.

Jeg fik overhovedet ikke den tanke, at det kunne være en mand :cool:

Og nu endte alting meget mere lykkeligt. Selv massagen var faktisk temmelig kompetent.

/Soi

Skrevet

hmm...ku' godt være man skulle smide sine ømme skuldre ind forbi Nana i Solbjerg, nu når massagen er bedømt som kompetent. Plejer at hente rundstykker i kiosken i samme bygning om søndagen. Ved du om der søndags åbent ?

Skrevet
  • Author

hmm...ku' godt være man skulle smide sine ømme skuldre ind forbi Nana i Solbjerg, nu når massagen er bedømt som kompetent. Plejer at hente rundstykker i kiosken i samme bygning om søndagen. Ved du om der søndags åbent ?

Nej, jeg kom bare forbi. Det var første gang jeg var der. Ring og spørg.

Hvis det kun er massagen du går efter, kan jeg nu godt anbefale bedre steder.......

- men der er så til gengæld heller ikke 25-årige i små, stramme kjoler :oops::-P

mvh. Soi

Redigeret af Soi

Skrevet

Ja, det er kun massagen jeg går efter - så anbefalinger er meget velkommen. Selvom det perfekte for mig ville være en ung spændstig thaipige, trusseløs i kjole og hvor det var tilladt at nusse op under... :mrgreen:

Skrevet

Hej Soi

Ved Nana, var det en ladyboy eller en pige, du fik massage af. Hvad hed vedkommende.

Skrevet
  • Author

Hej Soi

Ved Nana, var det en ladyboy eller en pige, du fik massage af. Hvad hed vedkommende.

Hej x,

Det var en KVINDE med alt på plads og i fin form.

Jeg fik navnet at vide, men jeg har glemt, hvad hun hedder.

/Soi

Skrevet

Ud fra dele af det du beskriver fra Sunisah, så kan det godt være at jeg har har været inde hos hende engang. Ja, det er bestemt en hende, hvis det er den samme. Havde egentlig ikke planlagt andet end en gang massage, men endte med b2b med happy ending, og det var helt sikkert en Q. Kvinden var vel midt i 40'erne, ikke meget talje og pænt sminket. Det med håret... måske... men jeg tænkte nu ikke over det kunne være en han... Det er vel 3-4 uger siden jeg var der...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.