Hop til indhold
Proxy

Canela, Feldstrasse 18

Recommended Posts

Her følger en lille beretning om et meget positivt bekendtskab i Flensborg jeg havde i Søndags..

 

Jeg havde udset mig denne godte på forhånd: http://www.fair-girls.de/Flensburg/1871

 

For at være sikker på at kunne træffe hende , ringede jeg for at bestille en time. Allerede i røret kunne jeg fornemme at det ikke ville gå helt galt da hun virker meget glad, sød og venlig.

 

I døren bliver jeg heller ikke skuffet, jeg vil næsten sige at hun ser bedre ud end på billederne. Storsmilende og glad, lige som det bør være. Hun kommer ned og åbner og hun følger mig hele vejen op ind på kammeret.

Starter med kindkyssende for at sige pænt goddag og spørger så ind til priserne som hun glad fortæller om. (80 euro for halv time, 150 euro for en hel samt mulighed for 2 udløsninger). Timen inkluderer alt blidt, og ikke anal og mundsprøjt.

 

Canela har det smukkeste ansigt ! Store flotte øjne og et meget sødt og stort smil. Hun fortæller at hun er halvt spansk og halvt Panama. Oprindeligt fra Malaga.

Derudover har hun en yderst flot krop med hendes naturlige store bryster som den helt store attraktion , wow !

 

I modsætning til Finkenstrasse er der her ingen hastværk. Vi starter i stående hvor jeg kærtegner hele hendes lækre krop og hende omvendt. Kysser en del og jeg får leget med hendes bryster.

Jeg kommer ned og hun starter på blowjob, noget som hun er særdeles dygtig til. Et super varieret BJ hvor hun bruger flere teknikker , blandt kommer godt i bund og bruger tungen på hovedet. Nok et af de bedste jeg har oplevet, hun er virkelig dygtig.

Sådan fortsætter hun i en del tid før jeg siger at nu det tid til noget andet.

 

På med kondomet og så ligger vi på siden og nusser imens hun bliver kneppet, god stilling til at kysse og kærtegne bryster samtidig. Det fortsætter over i doggy, missionær og siden endnu en gang. Canela er meget medlevende , kærtegner og ser på en med de dybe brune øjne og man føler sig tæt på GF sex.

 

Som afslutning har vi aftalt at jeg skal komme ud over hende. Jeg kan mærke under doggy at jeg er tæt på klimaks, får vendt hende om og trækker gummiet af. Glider pikken op imellem hendes store bryster og kører den af op mellem dem indtil jeg kommer endda en hel del udover hendes skønne bryster. Fortalte hende allerede midtvejs at jeg kun skulle bruge den ene udløsning , så der var god tid til at bygge den op hvilket var dejligt at have på plads ellers havde hun måske skyndet mere på mig.

 

Totalt havde vi nok brugt 45 minutter , men det var nok til mig.

Undervejs var der ingen korrektion eller små håndklæder jeg skulle ligge mig på, jeg kunne styre hende rundt i stillinger som det passede mig og hun havde hele tiden smil på læben. Ej heller tidspres eller andre ting.

 

Alt ialt en super oplevelse og en dejlig time. Kan varmt anbefale Canela som virker rigtig sød og ikke mindst super sexet.

 

Stedet 6/10

Pigen 9/10

Sex 9/10 (GF sex)

 

Selvfølgelig kan min positive oplevelse være præget af at jeg kan lidt spansk , (det giver lidt plusser hos dem) men mit indtryk er at alle vil få en god oplevelse sammen med hende her, hun kan vidst også lidt engelsk. :)

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Fin anmeldelse proxy

jeg har kun kendskab til 30 min, her har du ret i dine iagtagelser angående Finkenstrasse. Servicen er ikke meget mere end et standard Flatrate knald. Utrolig en hel klinik med 4 piger af gangen næsten enstemmig leverer noget kedelig noget.

Man kan selvfølgelig sige du har betalt en del (150 euro) så hun skulle da gerne levere selvom det er en turistby :-)

Men anyway hun lyder som en man kunne overveje, tak for anmeldelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu også prøvet 30 minutter hos Latinaerne på Feldstrasse , og servicen er bestemt ikke ringere bare fordi betalingen ikke er så høj. Har vel prøvet 3-4 stks på den adresse.

 

Jeg er ret sikker på at du ikke får en bedre oplevelse på Finkenstrasse heller hvis man smider 100 euro, de (fleste) vil stadigvæk have tingene overstået hurtigst muligt. Jeg har haft en enkelt positiv oplevelse på den adresse med en polsk pige, mens de få andre har været helt elendige !

 

Udover det kan jeg anbefale at smutte en gade længere væk og besøge Dejana , tror gaden hedder Junkerwohlweg. Hun er en glad og medlevende pige fra baltikum. Samme prisleje som Finkenstrasse, bare bedre service.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så går turen hjem fra en herlig todags-tur i Flensborg. Canela var mere Chanel end kanel. Jeg kom med min faste 50'er - sådan skal de bare have det i Flensborg. Det blev til en seriøs 69, hvor jeg bare ikke kunne få nok af at slikke fisse og kører fingre op i Canelas to huller. Hun forstår sgu at bruge mund og hænder, og jeg måtte simpelthen sige stop et par gange - haha. Hun fik selv orgasme af mit slikkeri og bad altså ikke mig om at stoppe - hun var helt vild. Det var pissegodt, og jeg sluttede af med at sprøjte på hendes kanonlækre bryster. De får nok en seriøs omgang en anden gang. Samlet tid var omkring 30 minutter. Fed oplevelse til næsten ingen penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...