Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg ser at den tidligere ejer af gl. Køge landevej 505 har fået et nyt sted på hindegade. Har planer om et besøg enten der eller relax. Har læst mange gode ting om relax men tanken om at et sted der ikke er nævnt herinde trækker osse i mig. Jeg må se hvad der bliver valgt på mandag.

Skrevet

Jeg ser at den tidligere ejer af gl. Køge landevej 505 har fået et nyt sted på hindegade. Har planer om et besøg enten der eller relax. Har læst mange gode ting om relax men tanken om at et sted der ikke er nævnt herinde trækker osse i mig. Jeg må se hvad der bliver valgt på mandag.

Stedet er nævnt/anmeldt:

Men med "ny ejer" kan det selvfølgelig være interessant at høre nyt, så skriv endelig. Specielt nu da du har startet en tråd under anmeldelser, som ikke er en anmeldelse ...

• 3 weeks later...
Skrevet

Stedet er nævnt/anmeldt:

Men med "ny ejer" kan det selvfølgelig være interessant at høre nyt, så skriv endelig. Specielt nu da du har startet en tråd under anmeldelser, som ikke er en anmeldelse ...

Til dels afledt af Bebob´s kommentarer samt mine erfaringer mit sidste besøg tænkte jeg at det da lige måtte prøves igen :-P

Men det er jo den tidligere ejer af Gl. Køge Landevej 505 der nu huserer her, og med en pæn besøgelses rate på netop 505, for et års tid eller mere tilbage; tænkte jeg at hun måske havde "medbragt koncepet" fra Hvidovre :-P

Jeg havde bestilt tid og ankom planmæssigt.

Mamasan modtog mig og jeg fik anvist lokalet, og der blev aftalt en times olie.

Og da jeg lå der med bar r.. og ventede på briksen, morede jeg mig lidt over nogle pænt høje "klaskelyde" :rolleyes:  fra et tilstødende lokale.

Nå, massøren kom ind, en ganske pæn og sød pige, iklædt ganske almindeligt, og absolut ikke udfordrende tøj, ca 28-32 år, som jeg i skrivende stund desværre ikke husker navnet på, men hun talte et godt dansk.

Massagen gik igang og vi snakkede lidt om alt og ingenting :)

Mens jeg lå på maven var der ikke det der lignede antydning af noget som helst, men selve massagen kunne jeg ikke sætte en finger på :)

Jeg blev vendt om, og nu blev jeg behørigt tildækket, og efterhånden som massagen skred frem og op efter blev håndklædet blot flyttet lidt frem og tilbage så hun kunne komme til, men det blev liggende som dække :-|

Jeg begyndte tænke at der nok ikke var noget "ekstra" og hente her, og da hun spurgte 5 min før tiden udløb om jeg ville have lidt ansigtmassage til slut var jeg efterhånden sikker på at "ekstra" ikke var noget jeg ville blive tilbudt, og jeg spørger aldrig selv om muligheden herfor, blot et princip jeg har :geek:

Hun tilbyd dog, indtil flere gange, at jeg godt kunne få happy end, det ville i givet fald så være en anden pige der tog sig af det da, hun kun udførte "seriøs" massage, for nu at bruge hendes eget udtryk ;)

Ærgerligt, for hun så som sagt rigtigt pæn og sød ud :smile:. Her tror jeg måske at der ikke lige har været den helt "rigtige" kemi mellem hende og jeg, bare en eller anden fornemmelse jeg sidder tilbage med :mellow: men sød, venlig og serviceminded, det var hun :) og jeg var da som sædvanligt lige høflig og venlig som jeg plejer at være, og jeg accepterede naturligvis hendes holdning.

Dog takkede jeg nej tak til tilbuddet om at få "ekstra" af en anden pige, da jeg ikke bryder mig om at en anden jeg ikke har snakket bare lidt med, kommer ind, kun for at rykke lidt i banditten :mellow:

Så summa summarum blev, at jeg gik ud af døren, 400,- fattigere, men en god massage rigere, så det var vel "ik´så ringe endda" B)

Hilsner fra

Dråben

Redigeret af dråben

Skrevet

Respekt for at hun ikke gør noget hun ikke har lyst til. Har det på samme måde som dig mht. at bytte pige medmindre der gemmer sig noget helt uimodståelig lækkert i kulissen :-) Jeg har stadig ikke været forbi med de nye ejere men det lyder som om det skal prøves.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.