Hop til indhold
Jernsvinet

Look-a-likes I har mødt

Recommended Posts

I lighed med denne tråd:

 

 

synes jeg lige vi må have en tråd om look-a-likes og jeg vil gerne ligge ud med en der lignede Sisse Fisker fra fjensynet:

 

1006191-sisse-fisker.jpg

 

- hun var dengang især på sporten og hendes look-a-like nævnte, at hun selv havde været aktiv sportsudøver - og hun var da også rimelig veltrænet :D  - det var på et bordel på Lind Hovedgade ved Herning for ca. 10 år siden - mener det var en OK oplevelse, men jeg fik desværre ikke lejlighed til at besøge hende igen, men nogen har måske også mødt hende der eller andre steder og/eller ved om hun stadig er aktiv?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde i Maj måned fornøjelsen af den skønne Avril i FKK Artemis - hun ligner Mila Kunis rigtig meget, hvilket også bliver nævnt at stort set alle der anmelder hende på ISG.

 

Her er et billede af Mila Kunis

 

Mila-Kunis-W-Magazine-Photoshoot-6-787x1

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg


Link til indlæg

I 1986 var jeg på Costa Del Sol hvor jeg så en anden dansker der lignede George Michael og dengang så han jo sådan her ud:

George-Michael-hair-action-wham-1.jpg

Senere så jeg et foto af selvsamme unge mand i bladet "Mix" hvor de havde en "look-a-like" temaside. Jeg tror dog også han gjorde ekstra ud af det ved at vælge samme frisure som George, eller også var det bare moden dengang. Men ligheden var god nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I 1986 var jeg på Costa Del Sol hvor jeg så en anden dansker der lignede George Michael og dengang så han jo sådan her ud:

George-Michael-hair-action-wham-1.jpg

Senere så jeg et foto af selvsamme unge mand i bladet "Mix" hvor de havde en "look-a-like" temaside. Jeg tror dog også han gjorde ekstra ud af det ved at vælge samme frisure som George, eller også var det bare moden dengang. Men ligheden var god nok.

 

Ahr, Miza, den tæller vist ikke helt med i det, der menes med at have mødt en look-a-like  :roll:  Men der var en pige, der mente jeg lignede: BS. Christiansen:

 

27266904-0f6c88fc76b02ca895ddbb384785cfb

 

Så den må du til gengæld godt tage med på dit CV. :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt min 'tvilling'. Jeg stod på en banegård i udlandet, og ventede på en bekendt, da jeg pludselig fik en ordentlig snaver af en flot pige. Jeg spurgte hvad der lige skete, og pigen blev meget konfus, og undskyldte. Min ven kom, men vi blev stående, og da hendes kæreste kom, var vennen og jeg enig om, at det var min 'tvilling'  samme hårpragt - eller mangel på samme. Eneste forskel var vores briller.  :lol:  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nydt et par weekender med en Tina Kjær look-a-like ( husker I miss Jolly?)

Selv hører jeg nogen gange at jeg minder om Bruce Willis...... Ved ikke rigtig om jeg skal tage det som et kompliment ......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Har nydt et par weekender med en Tina Kjær look-a-like ( husker I miss Jolly?)

Selv hører jeg nogen gange at jeg minder om Bruce Willis...... Ved ikke rigtig om jeg skal tage det som et kompliment ......

Det skal du helt sikkert. Lol.

(Sukker og klemmer lårene sammen.)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...