Hop til indhold
Fissehviskeren

Reklame fra klinikker og piger på EG

Recommended Posts

I dag fangede jeg et nyt indlæg omkring en oplevelse hos en pige/klinik som jeg vidste var reklame, og jeg var i gang med at skrive et spydigt svar for at udstille den reklame, men jeg undlod at gøre det....

Jeg droppede det fordi jeg syntes der er brug for alle de indlæg på EG vi kan få,men på den anden side er der noget i mig der bare brænder for at udstille skjult reklame.... På den anden side så skal dette forum heller ikke blive for lukket, og beskylde alle nye der skriver et indlæg for, at de laver reklame.

Ved ikke med jer andre, men hvad mener I?

For lige at understrege noget så adressere jeg kun indlæg der er skrevet som om det er en oplevelse, men som i virkeligheden er reklame af pigen selv eller hendes hjælpere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I dag fangede jeg et nyt indlæg omkring en oplevelse hos en pige/klinik som jeg vidste var reklame, og jeg var i gang med at skrive et spydigt svar for at udstille den reklame, men jeg undlod at gøre det....

Jeg droppede det fordi jeg syntes der er brug for alle de indlæg på EG vi kan få,men på den anden side er der noget i mig der bare brænder for at udstille skjult reklame.... På den anden side så skal dette forum heller ikke blive for lukket, og beskylde alle nye der skriver et indlæg for, at de laver reklame.

For lige at understrege noget så adressere jeg kun indlæg der er skrevet som om det er en oplevelse, men som i virkeligheden er reklame af pigen selv eller hendes hjælpere. 

Du kan istedet trykke på "Anmeld" i nederste højre hjørne og skrive en kort notits til Admin om din mistanke, så kan han gå ind bagved og se om der er uheldige sammmenfald - eller ihvertfald have profilen under obs.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Naturligvis laver pigerne reklame herinde, i deres indlæg......

De nyder alle deres job, de får orgasme på orgasme, næsten altid fantastiske oplevelser med de mandlige skribenter... Bla bla bla .....

Men på den anden side, hvilken som helst selvstændig vil til hver en tid reklamere for det produkt som tilbydes, uanset om produktet er godt eller dårligt.....

Kære mandlige EG medlemmer, brug den sunde fornuft....... Du hopper vel heller ikke på alt som tilbydes i tv-shop ... ;/)

Redigeret af Martyren

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg synes ikke det gøre at nogle laver lidt reklamere herinde, pigen kan jo godt være god alligevel selv om det er reklame anmeldelse,

med lidt erfaring i "gamet" kan man forsøge at gennemskue pigen og gå igen ved døren hvis hun ikke lever op til dine forventninger,

Som jeg altid har sagt anmeldelserne er sjove at læse, men man bør ikke forvente præcise samme oplevelse som beskrevet, der er for mange faktorer som spiller ind, så som kemi, humør, hvilken ydelser man bestiller, egne forventninger osv.

En kunde kan sagtens få en mindre god oplevelse, mens en anden kunde fik en super oplevelse...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg håber da ikke du hentyder til massagen som sonja har i mit pigekollektiv? For så vil jeg lige pointerer , at dette er hendes EGEN foretning og grunden til dette tilbydes er, at mange af gæsterne har stor glæde af massage før og efter sex med mig... Nogle får kun massagen ...

Havde jeg lige brug for at sige- uden at vide om dette var myntet på os.

Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hæhæ, KAN piger herinde reklamere for meget?

Nå, men reklame indikerer altid overdrivelse, snyd og virkelighedsfordrejning. Jeg er dog sikker på, at de piger, der er herinde – eller uforvarende er landet i dette testeronhelvede – udmærket ved, at mændene ikke er så naive og hopper på hvad som helst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle gange tænker jeg efter at have læst en anmeldelse: Det er fandeme løgn! sådan foregår det ikke! Reklame.

Men jeg har så leget "copy cat" og besøgt disse piger, og er endnu ikke blevet bekræftet i min mistanke!

Men jeg bliver ved, for det må være løgn og reklame;-)

Som der står på hypokonderens gravsten da han blev revet bort som 96 årig: "JEG SAGDE JO JEG VAR SYG"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg håber da ikke du hentyder til massagen som sonja har i mit pigekollektiv? For så vil jeg lige pointerer , at dette er hendes EGEN foretning og grunden til dette tilbydes er, at mange af gæsterne har stor glæde af massage før og efter sex med mig... Nogle får kun massagen ...

Havde jeg lige brug for at sige- uden at vide om dette var myntet på os.

Knus Line

Det var overhovedet ikke rettet mod jer. Jeg ved ikke engang hvilket indlæg du refererer til så bare rolig. 

Det her indlæg var skrevet af en der lader som om han er en kunde/mand, men i virkeligheden er det skrevet af pigen selv eller hendes chauffør/støttepædagog/bagmand.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var overhovedet ikke rettet mod jer. Jeg ved ikke engang hvilket indlæg du refererer til så bare rolig. 

Det her indlæg var skrevet af en der lader som om han er en kunde/mand, men i virkeligheden er det skrevet af pigen selv eller hendes chauffør/støttepædagog/bagmand.  

hvor ved du det fra 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle gange tænker jeg efter at have læst en anmeldelse: Det er fandeme løgn! sådan foregår det ikke! Reklame.

Men jeg har så leget "copy cat" og besøgt disse piger, og er endnu ikke blevet bekræftet i min mistanke!

Men jeg bliver ved, for det må være løgn og reklame;-)

Som der står på hypokonderens gravsten da han blev revet bort som 96 årig: "JEG SAGDE JO JEG VAR SYG"

Hæhæ, et ganske sjovt indlæg.

Her kan jeg så ikke dy mig, for en i vor tid efterhånden ret overset kunstner, nemlig W.C. Fields, havde faktisk før sin død lavet en gravsten, hvor der stod: "Alt taget i betragtning, ville jeg være i Philadelphia nu".

Han hadede Philidelphia som pesten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...