Hop til indhold
Gæst

Trekant med Maii Love og Sandra Summer

Recommended Posts

Gæst

Tirsdag den 12/8 var jeg på besøg hos disse to fantatiske dejlige kvinder i Aalborg. Stedet var ligger dejlig diskret og er meget pænt indvendig, og arbejdsværelset var rigtig indbyende. Endnu mere indbyende var Sandra og Maii, de var begge to meget søde og imødekommende, og endnu bedre var deres  to dejlige kroppe, som var pakket ind i frække pikanterier. Selve det seksuelle bliver mellem mig og de to dejlige kvinder, men det var både pirrende, frækt, sjovt og super dejligt. Passer det ind i mine planer, en anden gang, at disse to piger er på vagt samme, så skal denne oplevelse gentages. Spørgsmålet er om det næste besøg, vil betyde lige så meget oprydning/rengøring som dette besøg :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

.Selve det seksuelle bliver mellem mig og de to dejlige kvinder, men det var både pirrende, frækt, sjovt og super dejligt
 
 
 
Måske du skulle have postet dette indlæg i generel debat, når du ikke vil anmelde dem... :eek: :eek: :eek:
Redigeret af Ratata

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

.Selve det seksuelle bliver mellem mig og de to dejlige kvinder, men det var både pirrende, frækt, sjovt og super dejligt
 
 
 
Måske du skulle have postet dette indlæg i generel debat, når du ikke vil anmelde dem... :eek: :eek: :eek:

 

 

Men det gjorde han da lige. han havde en dejlig oplevelse og vil gerne prøve det igen. Hvad mere behøver du at vide?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det gjorde han da lige. han havde en dejlig oplevelse og vil gerne prøve det igen. Hvad mere behøver du at vide?

 

 

Hallo Hallo, det er jo ikke "Familie Journalen" det her, der må da godt være lidt detaljer med... :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hallo Hallo, det er jo ikke "Familie Journalen" det her, der må da godt være lidt detaljer med... :cool:

Hallo hallo, det er jo ikke et forum med sexnoveller, som man læser, mens man sidder og rykker i banditten :D

Redigeret af Orgasmic

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hallo hallo, det er jo ikke et forum med sexnoveller, som man læser, mens man sidder og rykker i banditten :D

 

 

Den eneste bandit her er vist dig Orgasmic.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...