Hop til indhold

Sexlysten moden kvinde

Featured Replies

Skrevet

Ja det har jeg for et års tid siden.

Hun snakker utrolig meget om hvad vi skal, med det bliver ikke rigtig til noget. 

Hun er ekspert i at trække tiden.

Og så fik jeg en P-bøde, da jeg besøgte hende .....................la være med at holde på tanken, selv om det er fristende, selv i en sen aftentime.

Pite

Skrevet

Hun ser da ellers spændende ud. Hvor omtrent i KBH området holder hun til?

Skrevet

Jeg mener nu at Valby , men ring og spørg

Skrevet

Jeg mener nu at det er Valby, men ring og spørg

Skrevet

Ja, hun er i Valby engang imellem. Hun har også en annonce på annoncelight, men det virker mest som om hun er fast i Buddinge. 

• 3 weeks later...
Skrevet

Hej Hun er både i buddinge og i Valby... Hun er en fræk kvinde... Hun er beskrevet som minnie også herinde på ero.. Kan kun sige at når jeg har besøgt hende så levere hun varen hver gang..... En fræk kvinde som kan noget med sin mund...... Helt til roden.....Hun er et besøg værd......

Skrevet

Har besøgt hende i Valby i dag. Igen...... Hun er stoppet i buddinge og er kun i Valby. Hun er der onsdag og torsdag altid sød og gir sig god tid. Føler slet ik at hun strækker tiden med snak. Hun gir sig god tid og har ik noget imodbagefter at snakke... Hun er en hed kvinde som hvis man besøger hende flere gange kan opbygge en hel masse hed sex med....

Skrevet

Har besøgt hende i Valby i dag. Igen...... Hun er stoppet i buddinge og er kun i Valby. Hun er der onsdag og torsdag altid sød og gir sig god tid. Føler slet ik at hun strækker tiden med snak. Hun gir sig god tid og har ik noget imodbagefter at snakke... Hun er en hed kvinde som hvis man besøger hende flere gange kan opbygge en hel masse hed sex med....

• 8 years later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.