Hop til indhold

Eva fra Skandinavien lovecenter i Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Hvem husker den smukke lækre Eva fra Esbjerg? Kæmpe bryster og smuk som bare fanden! Hun var vidst også i Vejle en gang i mellem!

Redigeret af Stodder1

Skrevet

Jo husker hende godt, og vil tilføje fræk som bare fanden.

Skrevet
  • Author

Ja hun var sgu vidunderlig :-) Burde næsten lave en anmeldelse af min oplevelse med hende. Sgu det bedste GFE jeg nogensinde har oplevet :-) :-)

Skrevet

Gik hun ikke under navnet evalover efter hun kom hjem fra Florida? Hun var meget dejlig. Besøgte hende end del i Århus. Hun er stoppet og bor i Xxxx. Hun følte at hun var blevet for gammen hvilket jeg er helt uenig i:)

Jeg kender faktisk en pige som er lige så dejlig MEN det holder jeg for mig selv på grund af kødannelser

Redigeret af Equilibrium
Unødvendig oplysning om piger der er stoppet

Skrevet

Uha det var jo der mine første oplevelser med GP fandt sted. Og ja det var nogle søde piger. Om det var EvaLover kan jeg desværre ikke huske. Men 'en pige står meget tydeligt for mig. Hun var slank, langt blond hår og et par kæmpe kæmpe kasser. Hun havde en del tatoveringer hvor en af dem på overarmen står meget tydeligt for mig endnu. Hun var netop kommet hjem ovre fra staterne dengang kan jeg huske. Mon det er muligt at finde billeder af pigerne fra dengang, jeg tror nemlig jeg har set hende et par gange siden hen.

Skrevet

Gik hun ikke under navnet evalover efter hun kom hjem fra Florida? Hun var meget dejlig. Besøgte hende end del i Århus. Hun er stoppet og bor i XXXX. Hun følte at hun var blevet for gammen hvilket jeg er helt uenig i:)

Jeg kender faktisk en pige som er lige så dejlig MEN det holder jeg for mig selv på grund af kødannelser

Redigeret af Equilibrium
Unødvendig oplysning om pige der er stoppet

Skrevet

Hejsa fotograf. Jeg har også en alder det hør at jeg har haft nogle af mine bedste købesex oplevelser hos Evalover. Derfor virker det du skriver jo som en rød klud ;-)

Og da det jo er et oplysningsforum vil jeg bede dig om at tænke en ekstra gang og oplyse hvem din diamant er. Til gengæld garanteres en anmeldelse.

Takker på forhånd

:-))

Skrevet
  • Author

Tror forøvrigt aldrig at der var billeder af Eva på nettet!! Og så vidt jeg husker havde hun ingen tatoo's

Skrevet

Det r OK at mindes Eva/Evalovers der er til gengæld ingen som helst grund til at nævne hvor hun bor så det er slettet. Privatlivet fred og alt det der,

Skrevet

ok, det beklager jeg og er enig.

Hun er før tiden med nettet og fik aldrig lavet billeder men jeg blev en meget stor fan. Ikke mindst for det hun havde mellem ørene. Virkelig en dejlig person som arbejdede i rigtig mange år. Hendes gæster husker nok hvordan hun kunne få gummi på med tungen :) Hun burde komme tilbage en gang imellem men det sker helt sikkert ikke

Skrevet

Ja Evalover! Eller først bare Eva

Hun var Københavns meste berømte ...og dybest kyssende...pige....

Er rigtigt hun også havde en periode EFTERFØLGENDE i Esbjerg ....(hun er vores, drenge ;-))

Men ja ak...er jo 20 år siden!!

• 9 months later...
Skrevet

Tror forøvrigt aldrig at der var billeder af Eva på nettet!! Og så vidt jeg husker havde hun ingen tatoo's

​Nej, Eva har aldrig haft billeder på nettet, det ville hun ikke have. Er også tilfældigt stødt ind i hende på hendes stamværtshus. Hun vil have sit privatliv i fred og det respekteres...

Skrevet

Var hun stadig lige lækker? :shock:

​Er du vimmer? ;)

Hun var stadig en flot dame sidst jeg så hende. Det er dog ca. 5 år siden :)

Skrevet

Husker også Eva, altid en fornøjelse, at besøge. Der var ikke to gange der var ens, fræk som bare fanden.

Pite

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.