Krølle Bølle 1122 Skrevet 23. August, 2014 vil det sige at du ikke har været der på trods af at du skriver at du dyrker sex med hende uden gummi Ja ja. Det med fortid - nutid - fremtid er eller kan være noget besværlig. Da jeg troppede op på Amalienborg blev jeg ikke lukket ind. Men men men Er det ikke ligesådan med skønjomfruerne, de omgås sandheden med letsindighed. Hellere overdrive end underdrive. Nej spøj til side - jeg har da ikke (og kunne ikke drømme om) at gøre det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. August, 2014 Hvis du tænder på pigen. så på med dutten og af sted. Sandsynligheden for at hun har en kønssygdom er under 10%. Dette gælder også i den hårde del af prostitutions miljøet. Selv hvis hun er smittet med et eller andet, er sandsynligheden for at du bliver smittet hvis gummiet springer mellem 25-75%. Såvidt jeg husker er det 25-50% ved HIV og andre tilsvarende grimme fætre. De tal vil jeg gerne have en kilde på. Ifølge HIV danmark er snasynlighedne for at blive smittet med HIV under 0,5% da HIV er en meget svag virus, der ikke sådan bare smitter med mindre de rigtige betingelser er til stede (masser af sekret/blod og nedslidte slimhinder) desuden er risikoen større for kvinder end den er for mænd. Det sagt, så er der stadig risiko. Men igen hvor har du tallene fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 24. August, 2014 (edited) Hvad taler du om, Nørd??! Det er jo bare noget, du slynger ud... Trods alt er faktum, at HIV er en dårlig smittebærer; MEN dét hjælper jo ikke de mange 100 mio mennesker, der har fået sygdommen og de mange mio. der er eller er ved at dø af AIDS. Klamydia er derimod en rigtig god smittebærer, hvilket forklarer de 30.000 smittede hvert år alene i Danmark. Redigeret 24. August, 2014 af McQueen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 24. August, 2014 (edited) Jeg dyrker kun sex uden gummi med Dronning Margrethe af Danmark Er hun i øvrigt ikke i risikogruppen? Gift med en udlænding om hvem rygterne siger.... hm hm hm... Redigeret 24. August, 2014 af McQueen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 24. August, 2014 jeg har knaldet flere GP'ere uden gummi og har aldrig fået noget andet med hjem end en dejlig oplevelse men jeg har ALDRIG knaldet en GP'er som reklamere med det, for det er vel næsten som at stikke hånden i et hvepsebo og håbe på ikke at blive stukket :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. August, 2014 jeg har knaldet flere GP'ere uden gummi og har aldrig fået noget andet med hjem end en dejlig oplevelse men jeg har ALDRIG knaldet en GP'er som reklamere med det, for det er vel næsten som at stikke hånden i et hvepsebo og håbe på ikke at blive stukket :D Åh, den må jeg vist ha' skrevet bag øret.. Den er bestemt anvendelig, når jeg næste gang skal overbevise mig om, at jeg er den absolut eneste og særligt udvalgte til denne "speciel service".. Det skulle da være mærkeligt, hvis min udvalgte var den eneste der ikke anvender denne "Nora Malkeko finte", som jeg gætter på er den mest indbringende af sin art.. VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. August, 2014 jeg har knaldet flere GP'ere uden gummi og har aldrig fået noget andet med hjem end en dejlig oplevelse men jeg har ALDRIG knaldet en GP'er som reklamere med det, for det er vel næsten som at stikke hånden i et hvepsebo og håbe på ikke at blive stukket :D Åh, den må jeg vist ha' skrevet bag øret.. Den er bestemt anvendelig, når jeg næste gang skal overbevise mig om, at jeg er den absolut eneste og særligt udvalgte til denne "speciel service".. Det skulle da være mærkeligt, hvis min udvalgte var den eneste der ikke anvender denne "Nora Malkeko finte", som jeg gætter på er den mest indbringende af sin art.. VH Ludvig. Som ham der skrev, 4 skønne besøg, "vi" har noget specielt sammen Men hvor mange gæster har en glædes pige ik ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zanderveld 42 Skrevet 24. August, 2014 Som ham der skrev, 4 skønne besøg, "vi" har noget specielt sammen I grunden utroligt, at den slags udsagn bliver ved med at dukke op Men der er tilsyneladende nogen som tjener en god skilling på det gamle mundheld om, at den sidste idiot endnu ikke er født. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 24. August, 2014 (edited) jeg ved chancerne for at vinde i lotto nok ikke er bedre, men jeg har da ikke fået en 'lyndiller' med hjem endnu ( og jeg er blevet tjekket ) jeg tror GP'erne passer mere på sig selv end de piger man evt møder i byen. det skal så også lige siges at det sker ikke første gang at der knaldes uden gummi, det sker når der er opbygget lidt mere og så bliver det netop GFE IRL OMG LOL osv etc :D en 'lyndiller' kan lige så godt fås hjemme, hvis fruen har hygget sig uden gummi et andet sted og SÅ starter balladen, for begge prøver sikkert at skjule hvem der haft bukserne af ude i byen Redigeret 24. August, 2014 af HappyHippo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. August, 2014 Du tager helt og aldeles fejl. Hvor i alverden har du dog de tal fra. Tallene er som jeg husker dem fra en anden tråd om netop det emne. Du er velkommen til at fremlægge nogle andre hvis du mener mine tal er forkerte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. August, 2014 De tal vil jeg gerne have en kilde på. Ifølge HIV danmark er snasynlighedne for at blive smittet med HIV under 0,5% da HIV er en meget svag virus, der ikke sådan bare smitter med mindre de rigtige betingelser er til stede (masser af sekret/blod og nedslidte slimhinder) desuden er risikoen større for kvinder end den er for mænd. Det sagt, så er der stadig risiko. Men igen hvor har du tallene fra? Der findes mange statistikker omkring emnet. Mine tal er som jeg husker dem fra en anden tråd om emnet her på boardet. Jeg synes 0,5% lyder lavt, og da mange statistikker er referet forkert, kunne jeg godt tænke mig få lidt flere detaljer om de 0,% sandsynlighed. Er det hvis en ikke smittet har ubeskyttet sex med en smittet, eller er det sandsynligheden for at man bliver smittet hvis man har ubeskyttet sex med en tilfældig, uden at man ved om denne er smittet eller ej? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. August, 2014 Hvad taler du om, Nørd??! Det er jo bare noget, du slynger ud... Trods alt er faktum, at HIV er en dårlig smittebærer; MEN dét hjælper jo ikke de mange 100 mio mennesker, der har fået sygdommen og de mange mio. der er eller er ved at dø af AIDS. Klamydia er derimod en rigtig god smittebærer, hvilket forklarer de 30.000 smittede hvert år alene i Danmark. Nej. Det blev diskuteret i en anden tråd her på boardet for nogle mdr. siden. Dengang som så mange andre gange er statistikkerne blevet fejl citeret. Typisk sker det ved at man referer sandsynligheden for at blive smittet, hvis en ikke smittet har ubeskyttet sex med en smittet, som hvis en ikke smittet har ubeskyttet sex med en tilfældig. Det siger sig selv at der er langt større sandsynlighed for at blive smittet hvis man har ubeskyttet sex med en smittet end med en tilfældig, som man ikke ved om er smittet eller ej. Det er rigtig at der er mange mill. som smittet med HIV, men det er stadigvæk ganske få når man kigger på det samlede befolknings tal. Selvom reden og andre useriøse kirkelige organisationer gerne vil male et skræmme billed, så er der selv i det hårde narko luder miljø under 10% som er HIV smittet. Klamydia kan rimeligt nemt behandles. Derudover er 30.000 smittede på 1 år ud af den danske befolkning på ca. 5,5 mill. langt under de 10% jeg nævner. Faktisk er klamydia mere udbredt blandt unge som går i byen end i prostitutions miljøet. Men tilbage til min egentlige påstand. Man skal ikke være så bange for at have sex med en prostitueret som tilbyder uden gummi ydelser. Bare sørgs for at bruge gummi. Skulle gummiet springe er der under 10% sandsynlighed for at hun er smittet, og selv hvis hun er er det langt fra sikkert man selv bliver smittet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. August, 2014 Som ham der skrev, 4 skønne besøg, "vi" har noget specielt sammen Men hvor mange gæster har en glædes pige ik ? Jeg vil stadigvæk påstår at der er større sandsynlighed for at få en dårlig ved at gå i byen og knalde en teenager uden gummi, end der er ved at gå til en prostitueret som reklamer med uden gummi. Den første lader sig ofte først teste når der er et problem. Den anden lader sig ofte teste 1-2 gange om måneden, især dem som tilbyder uden gummi ydelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. August, 2014 I grunden utroligt, at den slags udsagn bliver ved med at dukke op Men der er tilsyneladende nogen som tjener en god skilling på det gamle mundheld om, at den sidste idiot endnu ikke er født. Så er spørgsmålet bare om idioten er ham der ikke tør leve livet fordi han er bange for at der skal ske ham noget ondt, eller ham som kan gennemskue statistikkerne og se at der er større sandsynlighed for at komme til skade i trafikken på vej til og fra arbejde end at få en dårlig ved at knalle en prostitueret uden gummi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 299 Skrevet 24. August, 2014 Nej. Det blev diskuteret i en anden tråd her på boardet for nogle mdr. siden. Dengang som så mange andre gange er statistikkerne blevet fejl citeret. Typisk sker det ved at man referer sandsynligheden for at blive smittet, hvis en ikke smittet har ubeskyttet sex med en smittet, som hvis en ikke smittet har ubeskyttet sex med en tilfældig. Det siger sig selv at der er langt større sandsynlighed for at blive smittet hvis man har ubeskyttet sex med en smittet end med en tilfældig, som man ikke ved om er smittet eller ej. Det er rigtig at der er mange mill. som smittet med HIV, men det er stadigvæk ganske få når man kigger på det samlede befolknings tal. Selvom reden og andre useriøse kirkelige organisationer gerne vil male et skræmme billed, så er der selv i det hårde narko luder miljø under 10% som er HIV smittet. Klamydia kan rimeligt nemt behandles. Derudover er 30.000 smittede på 1 år ud af den danske befolkning på ca. 5,5 mill. langt under de 10% jeg nævner. Faktisk er klamydia mere udbredt blandt unge som går i byen end i prostitutions miljøet. Men tilbage til min egentlige påstand. Man skal ikke være så bange for at have sex med en prostitueret som tilbyder uden gummi ydelser. Bare sørgs for at bruge gummi. Skulle gummiet springe er der under 10% sandsynlighed for at hun er smittet, og selv hvis hun er er det langt fra sikkert man selv bliver smittet. Dette er ikke nogen kritik, men der bliver slynget nogle tal ud, som synes at være efter egne skøn. Under 10%, ja sikkert også under 5%, sikkert også under 2%, sikkert også under 1% og sikkert også mindre end det ...HIV er heldigvis frygtet, men den reelle almene viden mht. smittefare er også meget lille. HIV smitter ikke bare lige sådan! Der er masser af info på nettet. Jeg tror heller ikke på, at op mod 10% i det hårde narko luder miljø er smittet, og hvis nogen er smittet, hvordan er det så sket? Tror i dette tilfælde, at det er sket gennem deling af sprøjter. Og igen, hvor stort er netop dette miljø i dag og hvor mange herinde på EG benytter sig af kvinder fra den verden? Jeg har selv været udsat for at gummiet sprang engang, og jeg var faktisk ligeglad, da jeg vidste at risikoen var minimal! Og der har da heller ikke været registreret nogen sygdomme nogensinde hos mig, selv om jeg har onduleret lidt af hvert både med og uden, for sjov og for alvor, for mønt og uden mønt ... Dette er ikke en opfordring til at have ubeskyttet sex, men tjek lige info på nettet, der er masser af seriøs info. Jeg ville ikke selv benytte mig af en GP uden gummi, men jeg ville ikke være nervøs for at være sammen med en GP med gummi, som også gjorde det uden. Pigen er i langt højere grad en os eksponeret for HIV ved samleje, beskyt derfor også hende! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. August, 2014 Dette er ikke nogen kritik, men der bliver slynget nogle tal ud, som synes at være efter egne skøn. Under 10%, ja sikkert også under 5%, sikkert også under 2%, sikkert også under 1% og sikkert også mindre end det ...HIV er heldigvis frygtet, men den reelle almene viden mht. smittefare er også meget lille. HIV smitter ikke bare lige sådan! Der er masser af info på nettet. Jeg tror heller ikke på, at op mod 10% i det hårde narko luder miljø er smittet, og hvis nogen er smittet, hvordan er det så sket? Tror i dette tilfælde, at det er sket gennem deling af sprøjter. Og igen, hvor stort er netop dette miljø i dag og hvor mange herinde på EG benytter sig af kvinder fra den verden? Jeg har selv været udsat for at gummiet sprang engang, og jeg var faktisk ligeglad, da jeg vidste at risikoen var minimal! Og der har da heller ikke været registreret nogen sygdomme nogensinde hos mig, selv om jeg har onduleret lidt af hvert både med og uden, for sjov og for alvor, for mønt og uden mønt ... Dette er ikke en opfordring til at have ubeskyttet sex, men tjek lige info på nettet, der er masser af seriøs info. Jeg ville ikke selv benytte mig af en GP uden gummi, men jeg ville ikke være nervøs for at være sammen med en GP med gummi, som også gjorde det uden. Pigen er i langt højere grad en os eksponeret for HIV ved samleje, beskyt derfor også hende! Der findes RIGTIG mange statistikker på området, og alt efter hvem der læser dem bliver de udlagt forskelligt. Om det er 1, 5 eller 10% er ikke vigtigt. Budskabet er at man ikke skal være så bange for at gå til GP's som annoncer med gummiløse ydelsers. Sandsynligheden for at blive smittet er LANGT fra den 200% garanti, som en del mørkemænd på dette board gerne agiter for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zanderveld 42 Skrevet 25. August, 2014 Prostituerede eller ej, mennesker der dyrker ubeskyttet sex med mange skiftende partnere bør man afholde sig fra at have (ubeskyttet) sex med. Jeg kan slet ikke se, at der er så meget at fundere over. I den forbindelse er det vel underordnet hvor lidt smittede med kønssygdomme den gennemsnitlige prostituerede i øvrigt er, rent statistisk set, da de jo netop ikke er kendetegnet ved at dyrke meget ubeskyttet sex. Så en person som har en sex-annonce, hvor der tilbydes ubeskyttet sex, bør nok ikke slås i hartkorn med prostituerede generelt, hvad angår risiko for kønssygdomme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 25. August, 2014 100% enig Zanderveld...... Forstår overhovedet ikke at det kan diskuteres ???!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 299 Skrevet 25. August, 2014 Der findes RIGTIG mange statistikker på området, og alt efter hvem der læser dem bliver de udlagt forskelligt. Om det er 1, 5 eller 10% er ikke vigtigt. Budskabet er at man ikke skal være så bange for at gå til GP's som annoncer med gummiløse ydelsers. Sandsynligheden for at blive smittet er LANGT fra den 200% garanti, som en del mørkemænd på dette board gerne agiter for. Jeg mener, at man bør bruge data korrekt, ellers ender det op i hysteri eller det modsatte. Statestik skal altid læses i en større sammenhæng, og der er mange faktorer, som skal tages med i mente. Gør man ikke det, bliver tal og statestik entydigt, hvilket livet bekendt sjældent er. Det bliver off topic nu, men tænk bare på Lomborg, som forholder sig kritisk til data og gang på gang påviser, at information ofte tolkes entydigt og til fordel for en sags tjeneste. Han blev anklaget for akademisk ukorrekthed. Faktisk var det ham, som repræsenterede akademisk korrekthed, da han ikke misbrugte data i en bestemt sags tjeneste, men sammenholdte både pro et contra. Det klogeste er at beskytte sig selv og sin partner, det kræver vist ikke nogen studenterhue, men vi må også være seriøse omkring den reelle trussel, når enten det lille hoved får lov til at tage styringen, eller når uheldet med et bristet kondom opstår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg