Hop til indhold
SexHooked

Uden gummi ?!

Recommended Posts

Hejsa

Har udset mig en lækker pige , jeg spørger til priser og hun misforstår mig og skriver 2200,- uden gummi tilbage ...

Jeg kan så få hele pakken, fransk , sex og analt til 2200,- UDEN gummi ... Hvilket jeg ikke har tænkt at gøre ...

Men burde man ikke holde sig væk, har stadig lyst til hende, men tanken med at hun gør det uden gummi er ikke helt go

Hva ville i andre gøre?

Vh

Sh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

Har udset mig en lækker pige , jeg spørger til priser og hun misforstår mig og skriver 2200,- uden gummi tilbage ...

Jeg kan så få hele pakken, fransk , sex og analt til 2200,- UDEN gummi ... Hvilket jeg ikke har tænkt at gøre ...

Men burde man ikke holde sig væk, har stadig lyst til hende, men tanken med at hun gør det uden gummi er ikke helt go

Hva ville i andre gøre?

Vh

Sh

Findes der et link til hende ?

Enten til advarsel eller det modsatte ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

Hva ville i andre gøre?

Vh

Sh

Og hun mente samleje uden gummi

eller fransk uden gummi ? eller andet...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjaaaaaaaaaaa.

Evigt tilbagevendende problem. Men brug nu hovedet  -  altså det mellem ørerne. Tænk før man handler. Og pas nu godt på både sig selv og skønjomfruen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

jooo ....få noget fremmed alligevel brug venstre hånd, det er mere sikkert ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville skrive:

2.200 uden gummi? Hvor meget skal du så have, hvis det er med gummi? 1.500 for en time?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad ville vi gøre? Det afhænger af situationen. Jeg har aldrig opsøgt piger, der tilbød det uden. Men derfor er det jo sommetider smuttet alligevel. Og når det er åbenlyst, at pigen ikke er ret professionel, så har det da tændt mig. Men en pige, der som udgangspunkt regner med, at det hele skal foregå uden - nej tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Holder mig væk fra disse tøser der tilbyder uden gummi. Det er ikke svært, har ikke lyst, heller ikke hvis jeg selv bruger gummi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alt med gummi 1100,- alt uden gummi 2200,-

Man kunne bare tage derop og hive gummi på men tænker stadig non prof ...

1100 for alt inklusiv anal med gummi er godt nok billigt! Nu er jeg sgu lidt nysgerrig. Kan du PM mig et link til hende eller noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så vil jeg godt nok hellere betale 1800 for en time alt inkl (fransk, dansk, græsk med flere udløsninger) og være sikker på ikke at hive noget med hjem hvis uheldet skulle være ude. 

De 700 er virkelig dårligt sparet på en der tager den uden gummi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er I nu ikke lidt sippede drenge-)

Jeg mener, hvis nogen tilbyder jer en tur i en Ferrari, og betingelsen er, at I ikke måtte bruge sele, skulle køre over for rødt lys, og

konsekvent køre for hurtigt.

Nu vil jeg så gerne høre, hvem som lige overvejer en ekstra gang inden de siger nej tak;-)

Hvis I nu fik samme tilbud, men denne gang var køretøjet en gammel udtjent Talbot Simca 1307.

Min pointe er at det ville komme helt an på omstændighederne.

Og dømme ud fra udsagnene herinde, er der jo ingen fare, da man ville være den eneste der kneppede hende uden gummi:-)

For at citere en anden bruger: Ironi kan forekomme!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Har du en kone derhjemme så lad være.... 15 minutters pels på knagen er ikke det værd

Selvom danske prostituerede generelt har en meget lav frekvens af HIV og andre kønssygdomme, så vil jeg sku ikke risikere det alligevel. En ting er hvad man selv får med i "købet"! men hvad med konen der hjemme eller hvad med hende der pigebarnet man senere finder sammen med som bare lige er den rigtige....
Det vil sku være lidt træls at skulle sige..... desværre baby! jeg har været et svin med pikken så der bliver ingen unger ud af mig

Det kan godt være du ikke fejler noget, og hun ser reel og sund ud, men hvad med de forrige 3-4 kunder? hvad har de haft med sig i baggagen? For ikke at tale om at man jo kan blive fuldstændig vanvittig og paranoid bagefter, fordi man lige pludselig føler at har alle mulige symptomer på både det ene og det andet......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hejsa

Hva ville i andre gøre?

Vh

Sh

Hvis du tænder på pigen. så på med dutten og af sted.

Sandsynligheden for at hun har en kønssygdom er under 10%. Dette gælder også i den hårde del af prostitutions miljøet.

Selv hvis hun er smittet med et eller andet, er sandsynligheden for at du bliver smittet hvis gummiet springer mellem 25-75%. Såvidt jeg husker er det 25-50% ved HIV og andre tilsvarende grimme fætre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sandsynligheden for at hun har en kønssygdom er under 10%. Dette gælder også i den hårde del af prostitutions miljøet.

Selv hvis hun er smittet med et eller andet, er sandsynligheden for at du bliver smittet hvis gummiet springer mellem 25-75%. Såvidt jeg husker er det 25-50% ved HIV og andre tilsvarende grimme fætre.

Du tager helt og aldeles fejl. Hvor i alverden har du dog de tal fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg dyrker kun sex uden gummi med Dronning Margrethe af Danmark

viste ikke hun var til den slags, hvad tager hun for en time og hvordan er hendes franske

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jjammmm.

Det er da fordi hun er uopnåelig.

vil det sige at du ikke har været der på trods af at du skriver at du dyrker sex med hende uden gummi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...