Hop til indhold
Beaver

Gangbang med 21-årig kvinde tirsdag d. 26 August i Vejle

Recommended Posts

Jeg var med det første stykke tid, og man må sige der var "run" på.

Jeg synes næsten det var for mange der blev lukket ind på een gang, men det er sikkert svært at styre.

Fik lidt ondt af pigen, hun må godt nok være øm i kæber og et vist andet sted i dag, hvis det har forsat på samme måde efter jeg gik. Der var sikkert ekstra mange, fordi pigen var ung og attraktiv.

Jeg har tidligerer deltaget, hvor det var en mere moden kvinde, og der passede deltagerantallet rigtig fint - ligesom prisen også var mere til min pengepung. (Jeg har dermed ikke sagt det var for dyrt med den yngre model).

Pigen var sød og imødekommende, dejligt med lidt grin ind imellem, men for ung til min smag. Og så er jeg ikke vild med, at der kan væges "uden gummi". Det er min fejl, for det var jo annonceret i forvejen - jeg foretrække nu engang en moden kvinde - og det vil jeg holde mig til fremover.

Ellers ikke noget at udsætte på arrangementet, jeg synes det er et friskt initiativ, og tid og sted passer mig (for det meste) glimrende. Jeg kan jo se der er lagt op til at det arrangeres jævnligt med forskellige piger, så jeg vil helt sikkert holde øje med hvilke dejlige damer der dukker op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hejsa!

 

Som "arrangør" vil jeg lige knytte et par generelle kommentarer til det der er skrevet om dette GB.

 

Jeg vil gerne give "Newbe" ret i at der var mange fra begyndelsen - det synes jeg også selv, og jeg tror da nr. 9 eller 10 dukkede op, begyndte jeg at foreslå, at det kunne være de skulle prøve at gå en lille tur, for så at komme igen senere - MEN hvis de havde insisteret på at det var NU de kunne og ville, så var de blevet lukket ind - jeg tror nemlig ikke at der er nogen som gider køre forgæves, når man først har sat næsen op efter en dejlig pige.

 

Deltager antallet er helt ekstremt svært at styre - til det forrige GB, som jeg arrangerede (den 16. aug) var der inden dagen, kommet 42 tilmeldinger til, og der dukkede faktisk kun 8 op - til gengæld så tror jeg bestemt at de 8 som kom, var virkelig tilfredse med oplevelsen. og ud af disse 8 kom der en som ikke var tilmeldt i forvejen + mindst en som reagerede på den annonce som der var på annonceligt samme dag, og det betyder at der kom mindre end 15% af de tilmeldte.

Ved GB'et i tirsdags kom der ca. 40% af de tilmeldte, hvilket faktisk betyder at der var flere deltagere og færre tilmeldte end forrige gang - så ja det er ganske enkelt umuligt at styre, hvor mange der kommer.

 

For så at vende tilbage til GB'et i tirsdags, så var der som sagt mange fra starten, men allerede efter en god times tid blev det mere moderat, og overordnet så havde jeg indtryk af at deltagerne incl. pigen var meget tilfredse med forløbet, der var masser af positive tilkendegivelser fra deltagerne - og der kom følgende besked som SMS fra pigen i går: "Jeg er stadig helt høj  efter igår - skal vi snart lave et nyt Gangbang" - så jeg er ret sikker på at hun også var tilfreds med dagens forløb.

 

Mht kondom eller ikke kondom - ja, det er som også nævnt altid annonceret, og er man ikke til "kondomløs" sex, så kan man vælge ikke at komme, ligesom man naturligvis kan vælge selv at bruge kondom - om det bliver tilbudt eller ej, er pigens valg - og om man vil deltage med eller uden er deltagernes valg.

 

Tak iøvrigt til Newbe for en sober beskrivelse

 

Mvh Peter

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...