Hop til indhold
Randers500

Lille Amanda på visit i Randers

Recommended Posts

Jeg tror ikke nogensinde, at Lille Amanda http://www.passionclub.dk/plugins/sgallery/gallery.php?view.208.1.1 er blevet beskrevet her på EG, og jeg synes absolut, at hun fortjener lidt omtale herinde. Lille Amanda er en lækker slank kvinde på ca. 21 år, med en fast lille røv, lange ben og en lille A skål som jeg godt kan lide. Jeg vil tro at hun er udlånt til byen fra et af de store luksus bordeller i København, for det er sjældent at kvaliteten er så høj her i byen. Jeg var på besøg for allerførste gang i vores lille lokale bordel PassionClub her i Randers, hvor hun tilsyneladende havde sit første besøg. Lille Amanda var ved første øjekast lige efter min smag - ung, slank og dejlig pige - uden silicone pumpede bryster. Jeg havde fornøjelsen i tirsdags og hun bød mig velkommen med god tid, charme, flirt og kæresteoplevelser. Der var bestemt ikke travlt i tirsdags og jeg havde indtryk af at der var meget var god tid og ingen kunder, men det havde jo været Randersuge i ugen forinden, og de lokale byrødder har jo tradition for at slå sig løs i druk og vildt natteliv. Amanda bød på dansk i flere stillinger til 700 kr. og jeg fik tilbudt en menu med suppleret fransk for 200 kr. ekstra, så priserne følger vel også Københavner niveau. Men det var en dejlig og intim oplevelse med Lille Amanda. Hun havde masser af tid til at sludre bagefter og det var for en gang skyld skønt, ikke at skulle skynde sig at pakke sammen i en fart. Stedet er fint, rent, hyggeligt, pænt og et af de bedre af slagsen, skønt temperatur i lokalet var tæt på 30 grader. Hvis du kommer på disse kanter om en 14 dages tid, så tror jeg at Lille Amanda kommer igen, og hun er et besøg værd.

Go´ fornøjelse.

amanda.jpeg  

Redigeret af Randers500

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun en dansk pige ?

Ja for pokker, hun er 100% Københavner.

 

Og til Lange - der er helt sikkert kys på programmet hvis du har lyst til det.

Redigeret af Randers500

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror jeg må se om jeg kan besøge hende, når hun kommer næste gang. Kan man ringe et par dage før og høre mht priser og booking?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa. Så det godt og havde taget fri, men blev desværre ramt af forkølelse. :sad:  Det ville jeg trods alt ikke byde hende. Håber hun er der igen den 16. september. Ser ud til at hun er der hver anden tirsdag. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...