Hop til indhold
Hanssi

Hvem giver "deepthroat"?

Recommended Posts

Hej.

Jeg leder efter en pige der kan give mig et rigtig vådt blowjob inclusive deepthroat.

Nogen der kan komme med en anbefaling, helst i Vejle området - men, jeg kører gerne lidt efter sådan en oplevelse.

(Er normalt udstyret - så der er ikke nogen der kommer til skade :-P )

Nogen der kender nogen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg leder efter en pige der kan give mig et rigtig vådt blowjob inclusive deepthroat.

Nogen der kan komme med en anbefaling, helst i Vejle området - men, jeg kører gerne lidt efter sådan en oplevelse.

(Er normalt udstyret - så der er ikke nogen der kommer til skade :-P )

Nogen der kender nogen?

Prøv Natasja.......Har prøvet, og hun går til den.

 

http://u492424.mono.net/?redirect=false

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg leder efter en pige der kan give mig et rigtig vådt blowjob inclusive deepthroat.

Nogen der kan komme med en anbefaling, helst i Vejle området - men, jeg kører gerne lidt efter sådan en oplevelse.

(Er normalt udstyret - så der er ikke nogen der kommer til skade :-P )

Nogen der kender nogen?

I Vejle finder du Kitten (Liv) - hun behersker denne disciplin til Ug. 

https://annoncelight.dk/annonce/148025/hej-vejle-og-omegn-saa-er-jeg-tilbage-i-vejle-og-er-frisk-og-oplagt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vidste faktisk ikke at "den berømte" Line var dybdesutter......Måske jeg skulle nosse mig sammen til at besøge hende.

Et par semi-dårlige besøg hos andre piger i hendes hule i Randers har afholdt mig fra flere besøg der.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende, hende har jeg da helt overset indtil nu. Er det en sød og frisk pige..?

Liv er en rigtig sød pige - nem at snakke med - du må røre hende - gode bryster - ingen divanykker. Privat og diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vidste faktisk ikke at "den berømte" Line var dybdesutter......Måske jeg skulle nosse mig sammen til at besøge hende.

Et par semi-dårlige besøg hos andre piger i hendes hule i Randers har afholdt mig fra flere besøg der.....

 

Hvis du ikke har besøgt Line der eller andre steder, har du noget til gode  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg siger - Natasja vi ses.

Tak for svarene, hvis der er flere gode tips er jeg altid taknemmelig

 

sig lige til hvis du får fat i hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...