Hop til indhold
snestorm

Anita i Århus

Recommended Posts

Hej Brødre

 

Jeg har lige været forbi. Det er vist ikke hende på billederne – men meget tæt på. (Hun har en Tattoo på ryggen jeg ikke kan se på det billede af hende på alle 4)

 

Det var en kanon oplevelse som med Paloma i Voervadsbro/Nr. Snede – rigtig kæreste sex.

 

Hendes bryster er bare super perfekte og man kan næsten ikke stoppe når først man kommer i gang. Hun kyssede desuden men en fantastik indlevelse, og hun er meget fræk i akten. En af de ting jeg tænkte på var hvor indbydende hendes mis var da jeg kravlede ned mellem hendes ben.

 

Græsk var incl i de 45 minutter jeg var der, men efter at jeg havde en finger oppe dag jeg tog hende bagfra, blev jeg enig med mig selv om at her var der nok ikke plads nok. Men hun nød fingeren kunne jeg høre og mærke *g*

 

Helot

Redigeret af Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Århus N (uden at få tæsk kan jeg nok skrive at det var tæt på ivar Huitfelds gade)

Man skal ringe kort, så får du en SMS med adressen, Så skal du sende en SMS 20 min før du er der, og ringe når du står ved døren. MEGET elegant..

Redigeret af Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Riesenschwanz, det er rigtigt hun var i Odense under det navn. Besøgte hende en enkelt gang der. Dengang ville hun ikke tilbyde græsk for de 1000 kr ved 45 min, men sådan er det jo.

 

Kan være man skulle trille en tur til Århus og se om der er mere held der med hende :-P

 

Helot ved du om det er muligt at parkere i nærheden af hvor hun er nu?

Redigeret af something_hard

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg var på besøge af hende i dag. Hun er ikke pigen på billederne, men det vidste jeg herfra. Jeg mener hun er smukkere og med ikke så stor bryster som på billederne. Hun var glad og ydede til fuld tilfredshed. Dog hendes koncept med priser er skruet lidt anderledes. Hun tilbyder ikke enkelte ydelser. F.eks. hvis man vil gerne have megafransk, så skal man bestille min. 45 minutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ved du om det kun er med 1 udløsning for 45. min. ? har altid hadet dem der har kørt med at man kun kan komme fx 1 gang inden for fx 30 min.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ved du om det kun er med 1 udløsning for 45. min. ? har altid hadet dem der har kørt med at man kun kan komme fx 1 gang inden for fx 30 min.

 

Det ved jeg ikke, men det tror jeg det er kun en udløsning i 45. min. Det er først fra 1 time hvor der er flere udløsninger ifølge hendes annonce.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har fundet en anden profil som kører med samme koncept. Jeg tror det er hendes rigtige billeder på profilen og det var hende jeg mødte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde min første oplevelse hos en glædespige i fredags hos Anita.

 

Som tidligere beskrevet er det ikke de korrekte billeder, men virkeligheden var i min verden meget kønnere.

Anita var en skøn lille nips med perfekte bryster, som tiggede efter at blive leget med.

 

Efter lidt sms/telefon udveksling fik jeg adressen pr. sms (diskret adgang og mulighed for at parkere lidt væk)

Døren blev åbnet og Anita tog imod mig iført en kort lille natkjole.

Soveværelset var pænt og nydelig, uden de store dikkedarer.

 

Vi aftalte 45 min. til 1.000,- med full service og efter afvaskning gik hun i gang med et dejligt blowjob stående.

 

Vi skiftede over til sengen, hvor jeg fik kondom på.

Så gik det ellers over stok og sten i flere positioner inden vi skiftede over til græsk.

Hun var dejlig stram i to'eren og det krævede lidt glidecreme og rolig tempo, men efter lidt tid kunne jeg sætte mere tryk på.

 

Vi skiftede flere gange imellem normalt, græsk og fransk og hver gang krævede hun nyt kondom, hvilket i mine øjne vidner om ansvar.

Til sidst måtte jeg dog overgive mig og tømte bollerne i hendes bagerste.

 

Da der stadig var lidt tid tilbage tilbød hun lidt rygmassage til at slutte af på.

 

Under hele akten var Anita til stede med øjenkontakt og indlevelse og hun kan bestemt anbefales.

Jeg tror ikke det er sidste gang jeg har besøgt hende, hun var en superdejlig oplevelse.

 

-> har du et link til den anden profil, så kan jeg bekræfte om det er hende.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...