Hop til indhold

Recommended Posts

Har været der for et par måneder siden. Hvor samme billeder blev brugt.

Det eneste ved billede der passer er at hun er brun i huden. Hun var ca.40 meget brugt og en meget dårlig oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var en tur forbi men gik MEGET hurtigt igen.

Stedet er direkte ulækkert, der lufter af mug, der står madrester fremme, og pigen viser sig at være en meget overvægtig, direkte grim gammel kælling, som ikke kunne forstå min undren over uligheden med annoncen.

Kommer aldrig igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

har også været på stedet fordi jeg måtte se den babe der var på billederne, men den holdt ikke, hende der åbnede døren sagde at hun var optaget i de næste 2 timer  :D :D

spurgte hvad jeg ville have som om det var en selvfølge at jeg så tog denne ældre ( tæt på 50 eller over ) overvægtige kutter, men jeg takkede pænt nej tak og sagde at jeg var til mindre piger og uden ballade blev jeg vist ud af døren igen  :D :D

de har 2-4 annoncer kørende med forskellige billeder og tekst men alle med amager eller kastrup som sted

måske talte hun sandt at pigen virkelig var optaget i 2 timer, men der er en meget lille chance for at jeg dukker op på adressen igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...