Hop til indhold

pigeværelset?

Featured Replies

Skrevet

Hej,

er der nogen der ved om Cecille fra pigeværelset.dk er stoppet? jeg kan ikke komme ind på siden mere eller finde andet om hende, hun var både i Århus og et sted omkring København.

Hun gav blandt andet tao tantra massage og alm. sex, der er billeder af hende på www.oestrogen.dk/Panel/Aktuelt/2013/April/Cecilie-er-luder.aspx

Skrevet

Hej,

er der nogen der ved om Cecille fra pigeværelset.dk er stoppet? jeg kan ikke komme ind på siden mere eller finde andet om hende, hun var både i Århus og et sted omkring København.

Hun gav blandt andet tao tantra massage og alm. sex, der er billeder af hende på www.oestrogen.dk/Panel/Aktuelt/2013/April/Cecilie-er-luder.aspx

Hun er stoppet. Har fundet kærligheden, og så er der ikke mere til os andre.

Det er øv, men dejligt for hende.

Prøv en anden gang at søg lidt her på sitet. Der er utroligt mange nyttige informationer, bla om Cecilie :)

Skrevet

Ja Cecilie var et dejligt bekendtskab. Hun vil blive savnet. Men glæder mig meget på hendes vegne over at hun har fundet kærligheden.

• 4 months later...
Skrevet

Jeg håber meget på at hun kommer igen. Ingen andre leverer tilsvarende produkt og service :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.