Hop til indhold
bond

pigeværelset?

Recommended Posts

Hej,

er der nogen der ved om Cecille fra pigeværelset.dk er stoppet? jeg kan ikke komme ind på siden mere eller finde andet om hende, hun var både i Århus og et sted omkring København.

Hun gav blandt andet tao tantra massage og alm. sex, der er billeder af hende på www.oestrogen.dk/Panel/Aktuelt/2013/April/Cecilie-er-luder.aspx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej,

er der nogen der ved om Cecille fra pigeværelset.dk er stoppet? jeg kan ikke komme ind på siden mere eller finde andet om hende, hun var både i Århus og et sted omkring København.

Hun gav blandt andet tao tantra massage og alm. sex, der er billeder af hende på www.oestrogen.dk/Panel/Aktuelt/2013/April/Cecilie-er-luder.aspx

Hun er stoppet. Har fundet kærligheden, og så er der ikke mere til os andre.

Det er øv, men dejligt for hende.

Prøv en anden gang at søg lidt her på sitet. Der er utroligt mange nyttige informationer, bla om Cecilie :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja Cecilie var et dejligt bekendtskab. Hun vil blive savnet. Men glæder mig meget på hendes vegne over at hun har fundet kærligheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...