Mr3000 21 Skrevet 22. September, 2014 I Helsingør, hvis du kan finde et diskret sted, modsat dem der er der nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Niki Geisha 327 Skrevet 22. September, 2014 Hvor er det bare en sød kommentar ServiceM Tak for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Sugardaddy 141 Skrevet 22. September, 2014 Slagelse er dækket godt ind. Der er en klinik der samarbejder med Sexyclub. Jeg ville foreslå Hillerød. Der er kun nogle Sydamerikanske piger en gang i mellem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 22. September, 2014 Lyder måske lidt fjollet: Men hvad med midt i City? Dér er der mig bekendt ikke nogen. Man skal ud på Østerbro, Frederiksberg, NV, SV, Amager ... men lige midt i centrum har jeg kun oplevet en slavetøs, der skulle opdrages - på absolut amatørbasis - og ellers ikke andet. Ok, huslejen er dyr, ganske vist. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serviceM 240 Skrevet 23. September, 2014 Hvor er det bare en sød kommentar ServiceM Tak for det Selv tak Der er noget over dig, som får alt det gode og søde frem i mig, og jeg får sådan lyst til at forkæle dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg