Hop til indhold
Citroen mand

FKK Atmos

Recommended Posts

Kære kammerater.

Er der nogen som har været på Atmos fornylig, og ved om de stadig kører med nøgne frauen om torsdagen ?

Tidligere stod det på deres hjemme side, men jeg kan ikke finde det nu, det er ellers ikke mange ændringer som sker på deres hjemme side.

Mvh Citroen mand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære kammerater.

Er der nogen som har været på Atmos fornylig, og ved om de stadig kører med nøgne frauen om torsdagen ?

Tidligere stod det på deres hjemme side, men jeg kan ikke finde det nu, det er ellers ikke mange ændringer som sker på deres hjemme side.

Mvh Citroen mand

 

Ikke umiddelbart, men har man fødselsdag kommer man gratis ind - man kan også slutte sig sammen med et par venner og komme man gratis ind:

 

http://www.atmos-fkk.de/main.html

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja, det gør de. Onsdag er det med frækt undertøj og torsdag er nøgen dag. De 2 dage er ikke ret populære hos pigerne. De bryder sig ikke rigtig om det.

De bedste dage er fredag og lørdag. Hvis man ankommer midt på eftermiddagen kan man nå et godt saftigt knald med en af de gode faste piger, for derefter at snuppe en af de nystartede lækre sild til dessert, som møder ind efter klokken 17.

ihee sikke noget herligt svineri :-P

 

Må jeg anbefale Franscheka, Jasmin og Nora

Redigeret af Gaffer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk tidligere været på Atmos om torsdagen, jeg syntes der var fint med piger, selv om de var nøgne, nogle havde et tørklæde om livet, men ellers ingenting. Jeg må da indrømme at jeg syntes det var dejligt at kigge på.

Det er ca 2 år siden jeg var der, og skal snart afsted igen, tror i jeg glæder mig. Jeg er faktisk mere vild med Atmos en Harmony, da jeg syntes alle kringel krogene er lækre, der dukker jo noget nyt og spændende op, lige meget hvor man går hen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Det er det pigerne selv fremføre som en af grundene til de ikke rigtig bryder sig om nøgen torsdage - der er for mange der bare komme og glor på fisse og bryster. 

Det er netop en af mine grunde til at foretrække Atmos frem for Harmony - "kringel krogene" elsker at lange den og små slumre, i slapper rummet før biografen. Der er som regel nogle piger som man kan snakke lidt små sjofelt med, eller så kommer den rigtige pige forbi, som man kan bage lidt på og lave frække aftaler med. Også lækkert at kæle intimt med pigerne der inden man går ovenpå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker det er hyggen på Atmos, som tiltaler mig, jeg syntes det er lækkert med alle de små rum, lige meget hvor man går hen, møder man søde piger. Jeg skal lige pointere at når jeg kommer på Atmos på en torsdag, så er det ikke for at kigge, jo måske for at få appetit, jeg går til den, med de evner jeg nu har :-)

Så Gaffer, jeg er glad for du deler min begejstring for stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...