Hop til indhold

Blowjob Sydfyn

Featured Replies

Skrevet

Hvis, du vil have et blowjob i verdensklasse af en ekstremt fræk og liderlig tøs, så skal du tage forbi hende her, behandle hende med respekt, og så får du lige præcis det.

Kan klart anbefales!

Skrevet
  • Author

Det lyder godt, Hr. Nielsen. Synes også endda det er billigt. Hvordan vil du ellers beskrive pigen? :)

Skrevet

Jeg har også prøvet hendes talenter,og det kommer jeg så afgjort til IGEN!INGEN andre piger giver så fantastisk super fransk, som hun gør. Så simpelt er det faktisk.☺. Hvis du besøger hende, så vær beredt på et blow job, der giver dig sol måne og stjerner. Jeg besøgte hende, og da vi var færdige, stod jeg og rystede og sitrede,efter jeg havde oversprøjtet hendes dejlige ungpige bryster. Seriøst, jeg har ikke prøvet noget lignende før.☺.

Skrevet
  • Author

Det lyder rigtig dejligt. Kan du beskrive noget om hvordan hun sutter? :) Og er hun lækker? :)

Skrevet

Det lyder rigtig dejligt. Kan du beskrive noget om hvordan hun sutter? :) Og er hun lækker? :)

Ikke alle de spørgsmål, tag du bare afsted, ellers ender du med at gå glip af noget godt ;)

Skrevet

tjek tidligere tråd om hende, besøg hende nu bare, du vil ikke fortryde det.

Skrevet
  • Author

Jeg vil helt sikkert vælge at aflægge besøg. Følger op efterfølgende :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.