sydfyn2 20 Skrevet 19. August, 2014 Hej drenge. Hiver lige en gammel kending op igen. Ville lige høre, om der skulle være flere der har besøgt hende her og kan give en lille anmeldelse? Overvejer kraftigt et besøg. https://annoncelight.dk/annonce/147419/blowjob-sydfyn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2014 Hvis, du vil have et blowjob i verdensklasse af en ekstremt fræk og liderlig tøs, så skal du tage forbi hende her, behandle hende med respekt, og så får du lige præcis det. Kan klart anbefales! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydfyn2 20 Skrevet 19. August, 2014 Det lyder godt, Hr. Nielsen. Synes også endda det er billigt. Hvordan vil du ellers beskrive pigen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RBN 49 Skrevet 19. August, 2014 Jeg har også prøvet hendes talenter,og det kommer jeg så afgjort til IGEN!INGEN andre piger giver så fantastisk super fransk, som hun gør. Så simpelt er det faktisk.☺. Hvis du besøger hende, så vær beredt på et blow job, der giver dig sol måne og stjerner. Jeg besøgte hende, og da vi var færdige, stod jeg og rystede og sitrede,efter jeg havde oversprøjtet hendes dejlige ungpige bryster. Seriøst, jeg har ikke prøvet noget lignende før.☺. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydfyn2 20 Skrevet 19. August, 2014 Det lyder rigtig dejligt. Kan du beskrive noget om hvordan hun sutter? Og er hun lækker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thehunter 107 Skrevet 19. August, 2014 Det lyder rigtig dejligt. Kan du beskrive noget om hvordan hun sutter? Og er hun lækker? Ikke alle de spørgsmål, tag du bare afsted, ellers ender du med at gå glip af noget godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2014 tjek tidligere tråd om hende, besøg hende nu bare, du vil ikke fortryde det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pikorous 19 Skrevet 20. August, 2014 Top 10 i bedste blows! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydfyn2 20 Skrevet 20. August, 2014 Jeg vil helt sikkert vælge at aflægge besøg. Følger op efterfølgende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jackal 19 Skrevet 22. August, 2014 Har prøvet på at komme i kontakt med hin i dag dog desværre uden svar og det selv om at hun har en annonce der siger hun ønsker besøg i dag https://annoncelight.dk/annonce/148310/fraek-og-diskret-fyn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KindaCute92 9 Skrevet 22. August, 2014 Har sendt dig PM. Har haft en del at se til i dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg