Hop til indhold
Romantikeren

Polsk pige i det nordlige falster

Recommended Posts

Hej alle jeg er ikke typen, som gider at anmelder andre personer.

men i dag gør jeg en undtagelse. Jeg mødte Ola hun er nok noget at det sødeste jeg endnu har mødt, og man siger gerne så meget negativt om udlændinge, men hende her der er ikke en finger at sætte nogen steder. vel var der en sprogbarriere især med mit til tider håbløse skoleengelsk, men som hun sagde sex er universal og alt kontakt er op imod 90 % nonverbal, berøringer, smil, nusserier hun kunne sku med næsten ingen midler få mig i rent ekstase. 

Havde lyst til en omgang mere, det tror jeg også hun havde men jeg skal også have mad på bordet jo. en vidunderlig halvtime. hun var nærværende og vedkommende det handlede om mig, og efter en stykke tid handlede det om os begge. Hun var enorm sensativ og ingen berøringsangst og jeg var hendes første kunde i hvert fald da hun var i Danmark.

Og man har løst til at sige olalalalala hvilket hun nok har hørt før.

Så hvis i kommer til Nordfalster et par kilometer fra Nørre Alslev så kom forbi og tag godt imod hende, det kan man ikke lade være med. Hun er måske en smule genert, men det er kun charmerende og billederne er ægte. profilteksten er den samme udanset hvilken pige der er der. men hun er vist kun i denne her uge men helt til 22:00.

Det er rimeligt billigt men fransk er så en ekstra bonus eller omkostning. Og hun er overhovedet ikke til Græsk, så skån hende ved at lade være med at spørge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejligt for jer på Sydhavsøerne, at polakkerne har lært at tage færgen. Man kan jo altid frygte for, at kundeunderlaget ikke er så stort dernede, men der er dog alligevel en del sommerhuse på Falster, så måske går det alligevel. Med hensyn til megafransk, så vil det for en østeuropæer normalt betyde, at hun tager klatten i munden. Især når det står med store bogstaver i profilteksten!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad gav du for den oplevelse, Romantikkeren.....

800 kroner det er sgu i orden har haft flere kun halv så gode oplevelser til over den dobbelte pris. ked af at sige der er altså langt mellem snapsene. Jeg er stadigvæk "mærket" af der selvom det var i foregås.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...