Hop til indhold

Recommended Posts

Hende kan jeg godt huske :) Det er 100% ægte billeder og hun er rigtig sød og servicemindet.

De sidste par billeder er af hendes veninder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stedets pris var for 2 måneder siden da jeg besøgte Lee 1500 for en time med fuld pakke. Hvis man kommer efter sex, så vil jeg foreslå at man lægger de 1500 og køber sex, frem for at købe massage og så være skuffet/sur over at man ikke får fuld pakke for 400. Det har der vist været et eksempel på i den seneste tid her på site mht Sølvgade.

Lee var skide sød og charmerende. Mo da jeg besøgte hende var også glimrende. Nu er Mint åbenbart tilbage, så mon ikke jeg skal på besøg igen. Hvis man vælger det man i virkeligheden vil have fra menukortet er der i hvert fald en stor chance for en god oplevelse på det sted.

Redigeret af Gentleman and a Scholar

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er vist rigtig god til mavedans.

Gå til hendes profilbilleder   -   4. række   -   de 2 sidste billeder:  klip hurtigt på dem skiftevis.

Det ser sjovt ud.  Prøv det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er i øvrigt flere anmeldelser af hende her på site. Har du prøvet søgefunktionen?

F.eks.

Nej, jeg må desværre sige at jeg i øjeblikket smed al fornuft ud af vinduet og i ren dovenskab bare oprettede en tråd herinde. Det er for dumt.

Tak for de mange gode svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...