Hop til indhold
Guest issen

Sara i Arden

Recommended Posts

Gæst

Der er da ikke nogen grund til at oplyse hvilke by hun bor i. Så stor er Arden heller ikke.

Men derudover kan du finde hende omtalt herinde. Hun kalder og Sara og har tidligere været i Randers

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Davs. Besøg du bare hende. Nu har jeg selv Været der. Hun snakkede meget og griner hele tiden. Men jeg fik den kun sutte af. Da hun havde sine sager.men det hva godt og hun slugte det hele.god tur. Bare ikke nem at finde hvor hun bor

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bærer præg af at være "slidt" fysisk og psykisk. Lækkert blowjob og længere holdt jeg ikke. Ikke stor, og er blevet mor mindst én gang. Vurderer, at jeg ikke kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest singelmanden

Hun har rigtig mange tatoo og ser vel ganske alm ud. Hun er rigtig sød og dejlig at sexe med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været henne og besøge Sara i dag, hun fik virkelig en til at føle sig velkommen, hun er en utrolig glad og varm person, da vi var færdige, og det skal siges at det er det bedste købe sex jeg har fået, hun gør virkelig alt for at det skal føles ægte.

 

Da jeg kom hjem kunne jeg ikke lade være med at tænke på hende, gad vide hvor hun for alt den energi fra, og den livsglæde, for livet har givet hende nogen DASK. Jeg vil sige at jeg er imponeret og skal helt klart besøge hende igen

 

Tænk dig om Denbløde. Resten af indlægget har vi slettet , det er helt unødvendige private oplysninger som er givet dig i en samtale der INGEN grund er til at videregive. Det giver simpelthen ingen mening i relation til din anmeldelse 

 

Redigeret af Equilibrium

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Jeg har været henne og besøge Sara i dag, hun fik virkelig en til at føle sig velkommen, hun er en utrolig glad og varm person, da vi var færdige, og det skal siges at det er det bedste købe sex jeg har fået, hun gør virkelig alt for at det skal føles ægte. 

 

 

Hun har da en god røv hvis det er hendes på foto  :-P hvor ved du fra at livet, har givet hende nogle dask denbløde var du ikke bare kunde ?

Redigeret af knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige besøgt Sara i aften.Sød pige der gav hvad jeg kom efter,rigtig god superfransk,dybe kys og dansk i flere stillinger.Hun fortalte at hun lige har bestilt tid til at få strammet brysterne op,men de var nu dejlige alligevel.En god oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Vendelboen, enig vi har grebet ind da vi fik en anmeldelse. Det er generelt den hurtigste måde at få vores opmærksomhed, vi kan desværre ikke nå at læse alle indlæg i alle tråde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...