Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Fik I dag massage af Ice.

Massagen var fin, lige omkring middel. Men Ice ser sgu mega sød ud og vi var lidt generte begge to over, hvad der skulle foregå efter massagen :D

Fik en hj til 300,- Der var dog lidt hast i den.

Alt i alt en fin oplevelse. Massage til 250,- i timen (Fås vel ikke billigere) og 300,- for hj

Skrevet

Fik I dag massage af Ice.

Massagen var fin, lige omkring middel. Men Ice ser sgu mega sød ud og vi var lidt generte begge to over, hvad der skulle foregå efter massagen :D

Fik en hj til 300,- Der var dog lidt hast i den.

Alt i alt en fin oplevelse. Massage til 250,- i timen (Fås vel ikke billigere) og 300,- for hj

Hej Dragondog.

Fint for dig, men kan du røbe lidt mere for os andre om Ice m.m. og hvor hun kan træffes???

Skrevet

Okay, der var jeg for en måneds tid siden, og var nær blevet gift med en af massørerne (kan ikke huske hendes navn, men en ældre model) - Hun fortalte mig insinuerende at hun havde været i Danmark mange gange for at finde en god mand for hende.

heh - Fin massage btw...

/TB

Skrevet

Ovenstående er vist spam

Skrevet

Okay, der var jeg for en måneds tid siden, og var nær blevet gift med en af massørerne (kan ikke huske hendes navn, men en ældre model) - Hun fortalte mig insinuerende at hun havde været i Danmark mange gange for at finde en god mand for hende.

heh - Fin massage btw...

/TB

Hmmmm ... er kommet fast i Chandara gennem snart to år .... Chandara er vel kendetegnet ved, at de ikke har de aller yngste piger. Til gengæld så de, der er der, de ser hamrende godt ud og leverer massage mv, som kvalitetsmæssigt er langt over gennemsnittet for thai steder...

De har i øvrigt fået en ny hjemmeside: http://www.chanspa.dk

Et citat fra forsiden, som godt kan anbefales, hvis pengepungen er i orden:

For spa experience like no other, allow us to pamper you in your own private time to delight all your senses.
Skrevet

Ovenstående er vist spam

Min henvisning, ovenstående er vist spam,  var ikke til det der nu er ovenstående, det tidligere skrevne er fjernet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.