Hop til indhold
lars1973

Chantall Cassiopeia Stars

Recommended Posts

Har været forbi Chantall i KBH Ø - igen. Hun bliver min langsomme økonomiske død. 

 

Har efterhånden været der mange gange - og er aldrig blevet skuffet. 

 

Der var bestilt en halv time med gensidig analsex. 

 

Chantall møder mig iført laktøj og med hendes "bedste ven" i hånden - en strapon. 

 

Jeg tager tøjet af foran hende mens hun ifører sig sin pik. Hun sætter sig på sengen og ned på knæ med mig så jeg kan sutte både pik og fisse, og min favorit: hendes stramme hul. 

 

Så bytter vi og hun sutter mig stående (med kondom - hun sætter det på med munden) - kugler og pirrer mig samtidigt med en finger bagi. 

 

Så ryger laktøjet og herefter lægger hun sig på ryggen med hoved over sengekanten og tager en sutter den vej - den kan komme næsten helt ned - det er sgu frækt. Og, hele tiden har jeg udsigt til først de dejlige bryster Chantall er udstyret med og den sorte pik som ligger og venter lidt længere nede.... næste gang må jeg tage en en 69'er med....

 

Og så er tiden kommet til at jeg skal have en tur med netop den - den sorte pik - vi starter bagfra hvor Chantall langsomt fører den ind efter at have smurt mit hul med creme.....fornemmelsen går engang i min pik, som er så stiv og vipper frem og tilbage i takt med Chantalls bevægelser. 

 

Fra bagfra til ryggen og benene op - nu kan jeg så se Chantall i øjnene - og igen de bryster.....  inden vi lægger os om på siden i ske skal jeg slikke bryster og brystvorter....  liggende på siden kan vi se hinanden i spejlet og Chantall gnider samtidigt i min pik (men hele tiden kun til grænsen) og slikker min hals og ører.

 

Så er det Chantalls tur til samme samme omgang - skal dog lige sige at jeg får en lille pause på 1 minuts tid for at give lille Lars ro inden han skal på arbejde. 

 

Chantall er velbevandret udi det græske og det er ikke noget problem at presse den op - vi slutter i skeen hvor jeg kommer i kondomet i hendes røv imens jeg pumper løs og har fingrene i hendes fisse. For mig er det guddommeligt:-)

 

Der er nu gået ca. 25 min og vi ligger og slapper den inden vi skal i bad sammen - det er en fast øvelser og jeg ved godt hvad der venter.... jeg får lov til at slikke Chantall. Først armhulerne (min fetish), dernæst bryster og røv ganske kort - resultatet er en genrejsning og en hurtig håndspiller.

 

Farvelkys og så ud på Østerbro igen....

 

Chantall er en dyr dame - 1200 kr. for ½ time + 300 ekstra for anal til hende - men det er alle pengene værd!

 

Hun er kinky - med på stort set alt - meget meget sød og imødekommende og jeg føler mig sikker på en god behandling. 

 

Klart anbefalesesværdig

 

Lars. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

32 år står der i hendes annonce... Hmm... Så var hun altså 12 år, da jeg besøgte hende for 20 år siden... Er den rette alder ikke nærmere 45 eller deromkring?

 

... Ikke at hun ser gammel ud, men hvorfor dog lyve så voldsomt om sin alder? Det er hamrende utroværdigt, og billederne viser jo, hvor lækker hun er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hedonisten, du har ret - Chantall er start 40'erne vil jeg gætte på - og ikke 32.

Hun har heller ikke samme krop som på fotos - men stadigvæk en god krop - til gengæld er hendes tankegang kun blevet mere fræk. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bkg1394

Chantall er et MUST inden man lægger sig til at kradse af!!!

 

Hun var mit andet besøg da jeg startede med at besøge alle de dejlige tøser rundt omkring, og den fik fuld skrue! Det er efterhånden mange år siden, men tror heller ikke, at hendes service niveau er blevet mindre. Sød og dejlig lille nips med perfekt krop.

 

og alderen? Ja, 32 holder ikke!! hun var 29 da jeg besøgte hende ( som sagt for mange år siden ) så et godt gæt er også omkring de 45, men når det er skrevet, så go for it! Hun er bare mega dejlig ( var ihvertfald dengang.. )

 

Kunne sgu godt være at man skulle smutte forbi en dag ved god lejlighed?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun er jo en positiv legende i det københavnske sexmarked. Faktum er også at over de sidste 15 år er hendes opgivede alder steget med 3 år. Ja ja mange af pigerne snyder med billeder, vægt, alder og hun fifler en del med hendes alder, det er faktum. Hun var ikke 29 for 15 år siden og hun er nok derfor i slutningen af 40erne nu, det er noget siden jeg besøgte hende men dengang holder hun sig godt og var sublim til at give sex mmmmeeeennn at hun ikke er helt ung kunne hun heller ikke dengang løbe fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...