Hop til indhold

Diskret motel/overnatning på Fyn

Featured Replies

Skrevet

Jeg er jævnligt på Fyn og kunne godt tænke mig adresser på diskret moteller i det fynske - gerne steder, hvor en evt. gæst kan komme og gå uden den store opmærksomhed.

På forhånd tak

aa

Skrevet

Jeg er jævnligt på Fyn og kunne godt tænke mig adresser på diskret moteller i det fynske - gerne steder, hvor en evt. gæst kan komme og gå uden den store opmærksomhed.

På forhånd tak

aa

Hej allo allo

Du kan leje et rigtigt pænt dobbelt værelse på Blommenslyst kro hvor der er meget diskret indgang, har selv gjort det et par gange men husk at få et ikke ryger værelse .Jeg mener prisen er ca. 700kr incl. morgenmad.

Hilsen ARA

Skrevet

Hej Ara

Tak for svar. Har tjekket kroens hjemmeside http://www.blommenslyst-kro.dk og napper en overnatning først i den kommende uge, når jeg alligevel skal overnatte på Fyn.

hilsen

allo-allo

Skrevet

Også en mulighed i Middelfart:

Motel Lillebælt på Brovejen i Middelfart ca. 1½ km før den gamle Lillebæltsbro er et godt emne.

Du lejer værelset på Hotel Sixtus nede ved vandet, og så kan du ellers passe dig selv uden indblanding af reception eller lignende.

Skrevet

Gammelnok

Tak for info. Lyder godt.

allo-allo

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.