Gæst Skrevet 18. August, 2014 Jeg er jævnligt på Fyn og kunne godt tænke mig adresser på diskret moteller i det fynske - gerne steder, hvor en evt. gæst kan komme og gå uden den store opmærksomhed. På forhånd tak aa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ara 51 Skrevet 18. August, 2014 Jeg er jævnligt på Fyn og kunne godt tænke mig adresser på diskret moteller i det fynske - gerne steder, hvor en evt. gæst kan komme og gå uden den store opmærksomhed. På forhånd tak aa Hej allo allo Du kan leje et rigtigt pænt dobbelt værelse på Blommenslyst kro hvor der er meget diskret indgang, har selv gjort det et par gange men husk at få et ikke ryger værelse .Jeg mener prisen er ca. 700kr incl. morgenmad. Hilsen ARA Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2014 Hej Ara Tak for svar. Har tjekket kroens hjemmeside http://www.blommenslyst-kro.dk og napper en overnatning først i den kommende uge, når jeg alligevel skal overnatte på Fyn. hilsen allo-allo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 18. August, 2014 Også en mulighed i Middelfart: Motel Lillebælt på Brovejen i Middelfart ca. 1½ km før den gamle Lillebæltsbro er et godt emne. Du lejer værelset på Hotel Sixtus nede ved vandet, og så kan du ellers passe dig selv uden indblanding af reception eller lignende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2014 Gammelnok Tak for info. Lyder godt. allo-allo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg