Hop til indhold
Gæst

Diskrete moteller i Jylland

Recommended Posts

Gæst

Jeg er jævnligt i Jylland og kunne godt tænke mig adresser på diskret moteller i det jyske - gerne steder, hvor en evt. gæst kan komme og gå uden den store opmærksomhed.

 

Håber, at nogle af de jyske kneigte vil dele erfaringer

 

Hilsen

 

aa

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er jævnligt i Jylland og kunne godt tænke mig adresser på diskret moteller i det jyske - gerne steder, hvor en evt. gæst kan komme og gå uden den store opmærksomhed.

 

Håber, at nogle af de jyske kneigte vil dele erfaringer

 

Og du har selvfølgelig ikke gidet søge i forum? - vi har ellers lige haft en tråd om samme emne, du kunne have kigget i og evt. fortsat - der er jo ligesom ikke nogen grund til at komme med de samme svar en gang til  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Jernsvinet

 

Jo, jeg tjekkede i forum. Scrolledede seneste ti sider igennem og fandt intet om diskrete moteller.

 

På din venlige opfordring, har jeg nu tjekket med søgefunktionen og fundet intet mindre end to tråde. Begge startet af Sanne: Den ene i marts 2012 med sidste post af Mr. Bean i samme måned 2012. Den anden er startet i april 2013 med sidste post af Batmule den 6. maj samme år. 

 

Så lige og lige... og så kunne der jo være sket et eller andet siden.

 

Anyway. Tak for dit venlige, imødekommende og yderst informative svar.

 

allo-allo

Redigeret af allo-allo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej lige uden for Skanderborg på den gamle vej mod Horsens meget diskret og med egen indgang

 

kan ikke huske hvad det hedder men kan findes på Google

Del dette indlæg


Link til indlæg

Best Western, Hotel Kolding City - i Kolding, selvfølgelig. Det er egentlig hvad jeg vil kalde et motel, da man ikke skal igennem receptionen for at komme til værelserne.

 

Min personlig favorit i Sydjylland ligger i nærheden af Jels, også meget diskret og god service, den kan du få i en pb. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her kan du finde selvbetjeningshoteller i Kastrup, Århus, Rønne, Herning, Frederikshavn og Vejle.

 

http://www.bbhotels.dk/

 

Pris eks. i Århus 600 kr for enkelt eller dobbeltværelse inkl. wifi. I Vejle 480 kr.

Redigeret af Liderbukken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak til alle. Og især tak til Jernsvinet for at gøre mig opmærksom på søgefunktionen.

 

Hilsen

allo-allo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo mange muligheder..

Jeg selv har et par gange brugt Hotel Pejsekroen i Brædstrup, gæster kan bruge en sekundær indgang og helt undgå receptionen.

Og til 400kr for et dobbeltværelse.. Plus der er bar, restaurant og bowling på stedet. Ret fint til en hyggeaften med en af De Skønne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...