Gæst Skrevet 18. August, 2014 Jeg er jævnligt i Jylland og kunne godt tænke mig adresser på diskret moteller i det jyske - gerne steder, hvor en evt. gæst kan komme og gå uden den store opmærksomhed. Håber, at nogle af de jyske kneigte vil dele erfaringer Hilsen aa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 18. August, 2014 Jeg er jævnligt i Jylland og kunne godt tænke mig adresser på diskret moteller i det jyske - gerne steder, hvor en evt. gæst kan komme og gå uden den store opmærksomhed. Håber, at nogle af de jyske kneigte vil dele erfaringer Og du har selvfølgelig ikke gidet søge i forum? - vi har ellers lige haft en tråd om samme emne, du kunne have kigget i og evt. fortsat - der er jo ligesom ikke nogen grund til at komme med de samme svar en gang til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2014 (edited) Kære Jernsvinet Jo, jeg tjekkede i forum. Scrolledede seneste ti sider igennem og fandt intet om diskrete moteller. På din venlige opfordring, har jeg nu tjekket med søgefunktionen og fundet intet mindre end to tråde. Begge startet af Sanne: Den ene i marts 2012 med sidste post af Mr. Bean i samme måned 2012. Den anden er startet i april 2013 med sidste post af Batmule den 6. maj samme år. Så lige og lige... og så kunne der jo være sket et eller andet siden. Anyway. Tak for dit venlige, imødekommende og yderst informative svar. allo-allo Redigeret 18. August, 2014 af allo-allo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 18. August, 2014 Hej lige uden for Skanderborg på den gamle vej mod Horsens meget diskret og med egen indgang kan ikke huske hvad det hedder men kan findes på Google Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2014 Hej Larokka, tak for info. Har googlet: http://www.motelskanderborg.dk . Det ser fint ud. Tjekker det senere på efteråret. allo-allo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 18. August, 2014 Motellet ved Shell i Støvring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 18. August, 2014 Og der er jo også flere piger på motellet i Støvring (uafhængigt af hinanden) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 972 Skrevet 18. August, 2014 Best Western, Hotel Kolding City - i Kolding, selvfølgelig. Det er egentlig hvad jeg vil kalde et motel, da man ikke skal igennem receptionen for at komme til værelserne. Min personlig favorit i Sydjylland ligger i nærheden af Jels, også meget diskret og god service, den kan du få i en pb. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 18. August, 2014 (edited) Her kan du finde selvbetjeningshoteller i Kastrup, Århus, Rønne, Herning, Frederikshavn og Vejle. http://www.bbhotels.dk/ Pris eks. i Århus 600 kr for enkelt eller dobbeltværelse inkl. wifi. I Vejle 480 kr. Redigeret 18. August, 2014 af Liderbukken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OnTheRoad 40 Skrevet 19. August, 2014 Lige syd for Hedensted på landevejen mod Vejle ligger Bredal Kro. Yderst diskret, hvor bygningen med værelser ligger en lille smule afsides og har egen P-Plads ved hvert værelse. Har selv besøgt en gennemrejsende sex-pige der for et par måneder siden:) http://bredal-kro.dk/index.php/en/rooms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bourg 0 Skrevet 19. August, 2014 Dette er også et godt sted super anonymt http://motelviborg.dk/ God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heino 23 Skrevet 19. August, 2014 Hotel La Tour i Aarhus er et perfekt sted for en diskret affære Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2014 Tak til alle. Og især tak til Jernsvinet for at gøre mig opmærksom på søgefunktionen. Hilsen allo-allo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 19. August, 2014 Der er jo mange muligheder.. Jeg selv har et par gange brugt Hotel Pejsekroen i Brædstrup, gæster kan bruge en sekundær indgang og helt undgå receptionen. Og til 400kr for et dobbeltværelse.. Plus der er bar, restaurant og bowling på stedet. Ret fint til en hyggeaften med en af De Skønne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg