Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved ikke om dette forum er det rette, men MOD kan flytte indlægget efter behag.

Når jeg er på Thai klinik ønsker jeg under ingen omstændigheder at lade mig betjene af en ladyboy, en transvestit, eller en kønsskifteopereret.  Jeg ønsker kun DEN ÆGTE VARE.  Og det står ikke til diskussion.

Derfor kunne jeg tænke mig en liste over de klinikker der er kendt for at have disse ansat, så jeg undgår uønskværdige situationer..

Hjælp mig venligst med input til listen.  Kommentarer om hvorfor eller hvorfor ikke, frabedes.

Kun input til min liste, tak.

:ugeek:

Skrevet

Der er i hvert fald en LB hos Ratree, men det er rimeligt tydeligt at det ikke er en pige. Der plejer også at være en på et af stederne på Danasvej (har glemt navnet).

Det er de eneste to massagesteder i Danmark jeg er stødt på det tredje køn :)

Skrevet

Så stor en udfodring er det vel ikke, at du ikke kan nævne det?

Thai'er er meget åbne for forståelige, hvis du siger hvor hen dine interesser går.

Hvis du siger at du IKKE ønsker en Katoy, Ladyboy eller trans (kært barn har mange navne) er jeg sikker på, at de smiler og giver dig en "rigtig" kvinde.

Skrevet
  • Author

Så stor en udfodring er det vel ikke, at du ikke kan nævne det?

Thai'er er meget åbne for forståelige, hvis du siger hvor hen dine interesser går.

Hvis du siger at du IKKE ønsker en Katoy, Ladyboy eller trans (kært barn har mange navne) er jeg sikker på, at de smiler og giver dig en "rigtig" kvinde.

Du har ikke læst den sidste linie i mit indlæg.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.