Hop til indhold
Keld-drengen

Ringsted og omegen

Recommended Posts

vil høre om der er en der kan hjælpe, jeg skal overnatte i Ringsted fra mandag til tirsdag og ville i den forbindelse gerne have lidt sjovt. det kunne være et sted i mente jeg skulle gå hen, eller det kunne være en fræk pige jeg skulle ringe efter. hvis der skulle være en pige der sidder og ser dette her og er frisk skal du da også være mere end velkommen til og skrive. jeg vil gerne hvis det er en slank pige, og helst ikke over 35...... så skal hun i hvert fald være super :-)

håber der er en/nogen der kan hjælpe.

min mail er [email protected]

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen, få kilometer vest for Ringsted ligger jo Slaglille!

Her bor Eventyrpigerne!

Hvis du vil med bus, drejer det sig fra Ringsted Station kun om et kvarters kørsel. Du står af ved alderdomshjemmet / den romanske kirke – vælg selv, alt efter temperament – og så går du 185 m tilbage mod Ringsted. Efter at have paseret præstegården og en anden ejendom, når du frem til en af Vestsjællands oaser.

Se ellers min anmelselse af bl.a. 25.07.13 eller Manicas nylige af samme sted.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Keld je befinder mig her i Ringsted på Ringstedvej 70 i eventyrpigerne vi har os smukke nicoline;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld, at jeg i min enthusiasme glemte at anføre linket.

Tak til Display.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...