Keld-drengen 35 Skrevet 17. August, 2014 vil høre om der er en der kan hjælpe, jeg skal overnatte i Ringsted fra mandag til tirsdag og ville i den forbindelse gerne have lidt sjovt. det kunne være et sted i mente jeg skulle gå hen, eller det kunne være en fræk pige jeg skulle ringe efter. hvis der skulle være en pige der sidder og ser dette her og er frisk skal du da også være mere end velkommen til og skrive. jeg vil gerne hvis det er en slank pige, og helst ikke over 35...... så skal hun i hvert fald være super håber der er en/nogen der kan hjælpe. min mail er [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. August, 2014 (edited) Jamen, få kilometer vest for Ringsted ligger jo Slaglille! Her bor Eventyrpigerne! Hvis du vil med bus, drejer det sig fra Ringsted Station kun om et kvarters kørsel. Du står af ved alderdomshjemmet / den romanske kirke – vælg selv, alt efter temperament – og så går du 185 m tilbage mod Ringsted. Efter at have paseret præstegården og en anden ejendom, når du frem til en af Vestsjællands oaser. Se ellers min anmelselse af bl.a. 25.07.13 eller Manicas nylige af samme sted. Redigeret 17. August, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Display 182 Skrevet 17. August, 2014 http://eventyrpigerne.dk/vagtplan.php Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2014 Hej Keld je befinder mig her i Ringsted på Ringstedvej 70 i eventyrpigerne vi har os smukke nicoline;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. August, 2014 Undskyld, at jeg i min enthusiasme glemte at anføre linket. Tak til Display. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg