Hop til indhold

Somkhid massage - Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Så har jeg været forbi Somkhid (ja, det er stamstedet...  :cool: ) igen.

Denne gang er jeg dog ikke helt så begejstret, som jeg før har været.

Ringede for at bestille tid. Blev spurgt om jeg ville ringe igen 5 minutter efter, for så ville hun lige ringe til "den unge pige" og høre om hun kunne komme.

Det var jo lovende, fordi der sad en virkelig smuk, ung kvinde sidst jeg var derinde. (men lad mig blot sige, det var ikke hende.....)

Ringede 5 minutter efter og fik grønt lys til at komme derind.

Da jeg kom derind, var hun ikke kommet endnu, så jeg endte med at vente på hende cirka 10 minutter.

Pyt, det kunne da have været værre...

Selve massagen var lettere on and off... nogle tidspunkter fik hun godt fat og det var rigtig skønt.

På andre tidspunkter gjorde det bare mere ondt end det gjorde godt. Har ikke helt forstået idéen med at massere med arme og albuer ind i mellem.

Nogle kan nok lide det, men det er ikke lige min favorit. Foretrækker et par gode hænder over hele kroppen...

Der var lidt køligt derinde, så jeg småfrøs gennem seancen. Derudover var hun ude af lokalet et par gange fordi det ringede på.

Hver gang når hun kom tilbage, startede hun det samme sted på ryggen. Selvom det ikke var der, hun var kommet til...

Synes ikke hun var ret nærgående, da benene blev masseret, bortset fra når hun justerede håndklædet.

Til gengæld satte hun sig på et tidspunkt op mellem mine ben og lagde tryk på mine lår. Det gik lige i værktøjet.

Og derfra kom hun lidt tættere på. En del tættere på....

Tror desværre vi misforstod hinanden, da hun spurgte til ekstra... for hun gik videre i massagen.

Da hun var næsten færdig med massagen, bad hun mig sætte mig op. Midt i det fik jeg fjernet håndklædet, så da hun var færdig og lagde mig ned, kunne hun se, at jeg var interesseret i mere.

Hun spurgte til massage "der" og fik naturligvis et ja.

Men det var et ikke ret engageret HJ.....

Pigen  var meget gennemsnitlig - måske lidt under. Formentlig først/midt tyverne. Ikke ret store bryster.

Massagen: 5/10

HJ: 3/10

Pigen: 3/10

Well, som sagt, det er stamstedet. Men der skal ikke så mange tilsvarende omgange til, før jeg må se mig om efter noget nyt.

Jeg så Boo var derinde, ville hellere have fået tur af hende...

Skrevet
  • Author

Hejsa.

Var hun smuk ? Slank ?

Ingen af delene.... Forholdsvis "gennemsnitligt" udseende... en lille smule underbid/hængelæbe...

En lille smule mave, så heller ikke slank...

Skrevet
  • Author

det med at fryse hos Somkhid kender jeg desværre bare alt for godt :(

Det er lidt øv.... Har været der masser af gange, men heldigvis kun frosset et par gange.

Virker dog lidt fjollet, hvis de skal sætte varme på radiatoren her i august  :-P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.