Hop til indhold

Piger på job i dag

Featured Replies

Skrevet

Hej, nogle der har kendskab til en ung lækker pige på job i dag?

Skrevet

Ja hende har jeg også haft kig på. Har du været sammen med hende, Knallert?

Skrevet

nej men overvejer kraftig at besøge hende

Skrevet
  • Author

Hmmm, fortrækker europæiske piger

Skrevet

Hmmm, fortrækker europæiske piger

det skrev du da ikke noget om en anden fordel kunne måske være at skrive lidt om hvorhenne du søger det er vel ikke ligemeget om det er i tønder eller skagen

Skrevet

Hej, nogle der har kendskab til en ung lækker pige på job i dag?

På nogle af annonce sidene kan man vælge "på vagt i dag", når man søger.

Skrevet
  • Author

Bor i Aalborg ;) smiler

Skrevet

Hej,

Som i kan se, er jeg helt ny i dette forum..
Har haft besøg af denne lille dame for nogle måneder siden efterhånden, og var ikke begejstret..
Hun er som vældig sød, og snakkede en del - men selve agten var ikke noget at råbe hurra for (i mine øjne)
Tror næppe hendes alder passer, da hun fortalte at hun havde en søn på 9 der spillede fodbold.. Vil måske skyde hende til først/midt i 30'erne..

Ville bruge mine spare-penge et andet sted hvis jeg var jer.. :-P  

Håber ikke jeg bliver stillet i dårligt lys, nu hvor min 1. anmeldelse er lidt negativ.. 

God aften

Skrevet

Hej,

Som i kan se, er jeg helt ny i dette forum..

Har haft besøg af denne lille dame for nogle måneder siden efterhånden, og var ikke begejstret..

Hun er som vældig sød, og snakkede en del - men selve agten var ikke noget at råbe hurra for (i mine øjne)

Tror næppe hendes alder passer, da hun fortalte at hun havde en søn på 9 der spillede fodbold.. Vil måske skyde hende til først/midt i 30'erne..

Ville bruge mine spare-penge et andet sted hvis jeg var jer.. :-P  

Håber ikke jeg bliver stillet i dårligt lys, nu hvor min 1. anmeldelse er lidt negativ.. 

God aften

Velkommen til forum :-P

Om ens første anmeldelse er positiv eller negativ er underordnet. Det vigtigste er at den er sandfærdig, og saglig.

Der har (så vidt jeg husker) været skrevet om hende før herinde.

Jeg mener at kunne huske at de andre der har prøvet hende kom til samme konklusion som dig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.