Hop til indhold
Guest Smuk Enlig Mor

Taknemmelighed og godhed...

Recommended Posts

Gæst

Ingen går ram forbi :-)

Slet ikke hvis man går tilbage i arkiverne.

Så dit første indlæg var noget sludder ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes dette er meget simpelt: De der har været hos SEM, ved hvad de har oplevet. Nu tvivler jeg på, at alle der har været på visit, har skrevet herinde om det. Og jeg ved da ikke om alle har haft en lige så fantastisk oplevelse som jeg, og mange andre. Men SEM er da ikke den eneste pige herinde, der udelukkende har positive anmeldelser. Har det strejfet de negative skribenter, at det faktisk kan være at disse piger virkeligt er noget helt specielt? Ja jeg ved f.eks ikke om Nikita Darling er så fantastisk som alle skrive. Eller Sisse for den sags skyld. Jeg har nemlig ikke besøgt dem(endnu da) og kunne da ikke drømme om at betvivle disse anmeldelser.

Tværtimod får jeg da lyst til selv at møde disse dejlige kvinder, og selv danne min mening. Det skulle I også gøre:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tværtimod får jeg da lyst til selv at møde disse dejlige kvinder, og selv danne min mening. Det skulle I også gøre:-)

Jeg synes der er et par tråde med fine anmeldelser, der er endt med sure opstød og alt muligt uvedkommende. Det minder mig om "Grumpy Old Men":

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er din mening, og den har du ret til at have!

Men umiddelbart er der ingen der prøver at ændre din virkelighed, ved at skrive en positiv anmeldelse – på samme måde som du altså ikke behøver at kommentere på den virkelighed de oplever, og som de beskriver i deres anmeldelse.

Det er, efter min mening her at respekten kommer ind… Umiddelbart er alle her voksne mennesker, og der er ingen grund til at du eller andre, der oplever anmeldelser eller kommentarer hertil , som værende overdrevent positive, nødvendigvis behøver at trække det ned på et niveau, som du betragter som værende passende og realistisk… Lad dog for pokker dem der søger den type relation, og som finder det de søger, have det i fred.

Der er ingen der siger at du behøver at glæde dig på deres vegne, men lad dem i det mindste udtrykke og dele deres glæde, og dermed bidrage til at andre der søger samme type oplevelse, har en chance for at finde den.

Hvis du synes det er for meget så skynd dig videre. Fokusér i stedet på det du søger, anmeld dine oplevelser undervejs, og bidrag positivt til EG derigennem, på en proaktiv og fremadrettet vis.

Man kan desværre ikke give to tryk, så her følger også et verbalt skulderklap.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det jeg mente var at man altid kan finde eksempler på xxx :smile:

Sukkersødt jo måske, men nogen gange skal man også bare vide hvornår man skal bladre videre uden at kommentere i emnet  :smile:

Der er fx. ingen GFE fyre som har skrevet føj, i gangbang trådene.

Det interesserer dem ikke overhovedet, men de ytrer sig ikke negativt  :smile:

Ovenstående er hvad du skriver.

Jo nogle skriver GFE kan blive for sukkersødt, helt rigtig, og man burde bare bladre videre. Så den del er jo meget rigtig :-) Men så begynder du at skrive, at det ikke sker omvendt! Her var Frasier heldigvis vågen og lige pointerer at det sker faktisk begge veje. Både i tråde og i Chat, så derfor kommer dit sidste afsnit til at blive noget vås :-) GFE fyre kan heller ikke altid finde ud af at bladre videre… ingen har noget at lade hinanden høre for! Faktisk kender jeg Frasier og han er GFE fan, så det er ikke engang en forsmået GB fyr der lige skal fyre noget retur

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad har efterhånden ikke været oppe og vende 100 gange før? Resten af SEM indlæg har vi såmænd også hørt 100 gange før ( folk kommenterer anmeldelset) Der er uendeligt lidt nytænkende i debatterne, langt det meste har været drøftet til hudløshed før. Omend ikke her, så på VL, Gimel, Hedomax osv

Så lad os lukke generel debat og tage ned og få en Bajer allesammen. Så slipper du også for at bruge al den tid herinde som du gør.

Ellers må du tage det sure med det søde. Du har vist selv nogle ting indimellem folk er trætte af at høre på :wink:

Mit indlæg var egentlig ikke ment på den måde, som du udlægger det på - at det er gået galt, kan jeg jo helt klart aflæse af dem, der har givet dig "lajkere".

Nej, det jeg mente var, at vi flere gange som modargument til glædespigers indlæg har set påstanden om, at de da bare skulle gøre det gratis, hvorfor større glæde ville blive opnået.

Sådan hænger verden jo ikke sammen.

Ingen glædespige arbejder gratis, lige så vel som kassedamen i Netto heller ikke arbejder gratis. At der så er nogle glædespiger, der evner at forene forretning med fornøjelse, kan man vel ikke fortænke dem i?

Jeg tror dog ikke, vi får tid til den bajer (foretrækker dog Svaneke Guld) alligevel, for ifølge dig bruger jeg jo al min tid herinde :lol: :lol: :lol:.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sukkersødt jo måske, men nogen gange skal man også bare vide hvornår man skal bladre videre uden at kommentere i emnet :smile:

Der er fx. ingen GFE fyre som har skrevet føj, i gangbang trådene.

Det interesserer dem ikke overhovedet, men de ytrer sig ikke negativt :smile:

Ovenstående er hvad du skriver.

Jo nogle skriver GFE kan blive for sukkersødt, helt rigtig, og man burde bare bladre videre. Så den del er jo meget rigtig :-) Men så begynder du at skrive, at det ikke sker omvendt! Her var Frasier heldigvis vågen og lige pointerer at det sker faktisk begge veje. Både i tråde og i Chat, så derfor kommer dit sidste afsnit til at blive noget vås :-) GFE fyre kan heller ikke altid finde ud af at bladre videre… ingen har noget at lade hinanden høre for! Faktisk kender jeg Frasier og han er GFE fan, så det er ikke engang en forsmået GB fyr der lige skal fyre noget retur

Jeg generaliserende måske lidt for meget :-)

Men med så mange brugere så holder jeg ikke øje med hvad alle folk har af præferencer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm....skal vi ikke bare lukke denne tråd, og blive enige om at smagsdommeri kun har sin berettigelse, hvis

man rent faktisk har smagt på varen:-)

Og i den forbindelse, er det ligegyldigt om der er tale om vin eller damer:-) Nogle kan faktisk ikke fordrage en god

Amarone, mens andre svømmer helt væk i forblommede superlativer når vinen skal beskrives. Nogle siger at vin er vin er vin, og et hul er et hul er et hul:-) fuld respekt for begge synspunkter. Så kast ikke mudder på hinanden.

Så la' da vær'

:-):-):-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...