Hop til indhold

Mandy fra Mansiongirls - Man får hvad man betaler for

Featured Replies

Skrevet

Jeg var forbi Mandy her forleden.

Billederne passer fint, grænsende til at hun er kønnere irl.

Jeg havde egentlig tænkt mig en halv time med sf, men stillet overfor ekstrapris for sf på 500 samt en pige som virkede lidt træt og derfor nok lidt svær at få helt op på de høje nagler, tog jeg en gang dansk-fransk til 700.

Pigen er lækker og sød, men der var ikke megen indlevelse. Hun skriver, at kys er inkl ved en halv time, så i retrospektet skulle jeg have taget det, for sex uden kys bliver lidt for distanceret til min smag.

Stedet er ret diskret.

Kunne jeg besøge hende igen? Tja, især hvis ikke stedet havde så vilde ekstrapriser for sf, ville jeg nok ha' stedet som mit foretrukne, for jeg foretrækker nu engang fransk uden - hvilket er årsagentil at jeg nogen gange vælger de ikke-danske steder.

Skrevet

Syntes også hun så ret spænende ud.. men så må man jo vente til hun kommer igen, eller se og få besøgt Candy ;)

Skrevet

Nu besøgte jeg faktisk Mandy i går og desværre så var der ikke noget der hed kys inkluderet i den halve time. Hun blev ved med at vende hovedet væk og havde desværre også ret ondt forneden efter en uges arbejde, så hun virkede glad da det var overstået. Ellers en utrolig køn pige og virker også meget sød.

• 1 month later...
Skrevet

Nu besøgte jeg faktisk Mandy i går og desværre så var der ikke noget der hed kys inkluderet i den halve time. Hun blev ved med at vende hovedet væk og havde desværre også ret ondt forneden efter en uges arbejde, så hun virkede glad da det var overstået. Ellers en utrolig køn pige og virker også meget sød.

Mandy is coming back tomorrow and I am considering a meeting, but based on the reviews in this thread, it seems she might be a rather dull lay. Especially if kissing isn't included despite saying so in her profile.

I met Candy at Mansiongirls last year and she also offers kissing, with tongue even, but her idea of tounge kissing is holding out her tongue with her mouth closed around, it if you can picture it. Also closed mouth kisses. I suppose chemistry will always be a factor, but at least say so in the profile.

Not sure if this kind of "kissing behaviour" is typical at Mansiongirls, if it is then I'll probably steer clear of that place.

Redigeret af Alan

Skrevet
  • Author

In my humble opinion it is as impossible to generalize on Mansion Girls as on most places.

I've had good as well as bad experiences (also in the kissing department).

Considering both Lastmanstanding and my own experiences, I'd probable not expect too much of a GFE with Mandy.

Skrevet

In my humble opinion it is as impossible to generalize on Mansion Girls as on most places.

I've had good as well as bad experiences (also in the kissing department).

Considering both Lastmanstanding and my own experiences, I'd probable not expect too much of a GFE with Mandy.

You are right, generalizing is never a good idea, especially since I've only had one experience at Mansiongirls.

And yes, it does seem that Mandy isn't the best candidate for GFE.

Going a little off-topic here, but would you happen to have any recommendations regarding the girls at Mansion?

• 3 months later...
Skrevet

Besøgte hende igår hun virkede desværre som en der ik gad sit arbejde..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.