SexHooked 22 Skrevet 16. August, 2014 Hejsa .... Har efterhånden trimmet forum for thai tråde i Aarhus ... Men det ser aldeles dødt ud... Det eneste der rør sig herinde er Chaba, Hedemannsgade og et par stykker deromkring ... Synes selv Hedemannsgade er for dyr og charmen er gået af chaba ... Det er kun 1 ting nu og flere går pga af det ... Der er mange i Aarhus , kan det virkelig passe at det kun er enkle der bliver nævnt Kan vi ikke prøve at samle friske kommentarer herinde , tror vi er flere der søger det ... Tager selv en for holdet en af dagene ... Vh Sh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 16. August, 2014 Chaba gider jeg ikke rigtig, ingen rigtig massagebriks, men en lousy seng, og min seneste oplevelse var okay men det virkede nærmere til at være et bordel. Kan faktisk godt lide en god gang massage inden sex og det fik jeg ikke der. Hedemannsgade, der er forholdene i orden, rigtig pænt med gode lokaler og brikse, jeg var dernede i sidste uge, men der var kun en på arbejde og det var en thai på 50+ så jeg gik igen, hun sagde hendes veninde mødte ind en halv time senere men havde ikke tid til at vende tilbage. Det har ellers været et godt sted men at de tager 1500 for samme ydelser som andre tager 1000 for har skræmt en del væk dernede fra har man kunnet læse herinde og det er måske ved at ramme dem selv nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2041 Skrevet 16. August, 2014 Enig der er dødt i Århus Var i hedemansgade sidst mødte gee + 30 smilende pige lidt hurtig på aftrækkeren. Massagen var middel. Hun var doven til sex 2 sut tre min. Ridning og skulle jeg selv lave resten. Men prisen var billig normal pris Århus men det var heller ikke mere værd. Somekids dont go Silkeborg vej 132 dont go Pp thorvaldsensgade god massage middel sex halvbuttet pige men der løber en flot pige rundt dernede skal tjekkes ud det lokale jeg har været i de sidste par gange er ringe. Siam fantastisk blowjob nåede ikke mere middel massage pigen hed nancy eller Tanja. Chaba rent bordel men Creamy var en perle. Træls sted ringe badeværelse. Har også været på Mali ( har fået nyt navn ) men der løb jeg igen . Amy Wat po god massage og hende kan jeg godt lide fine priser men ingen bad . Det er hvad der er sket for mig efter ferien. Ved godt at jeg ikke har skrevet om alt, men prøver så vidt muligt at informere når der er guld og tro mig der er guld i Holstebro på kildevej. Venligst og god weekend 8000 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 17. August, 2014 Der er halvt langt at køre til Holstebro Overvejer selv ammy Wat po ved stjernepladsen som næste sted .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 17. August, 2014 Enig der er dødt i Århus Var i hedemansgade sidst mødte gee + 30 smilende pige lidt hurtig på aftrækkeren. Massagen var middel. Hun var doven til sex 2 sut tre min. Ridning og skulle jeg selv lave resten. Men prisen var billig normal pris Århus men det var heller ikke mere værd. Somekids dont go Silkeborg vej 132 dont go Pp thorvaldsensgade god massage middel sex halvbuttet pige men der løber en flot pige rundt dernede skal tjekkes ud det lokale jeg har været i de sidste par gange er ringe. Siam fantastisk blowjob nåede ikke mere middel massage pigen hed nancy eller Tanja. Chaba rent bordel men Creamy var en perle. Træls sted ringe badeværelse. Har også været på Mali ( har fået nyt navn ) men der løb jeg igen . Amy Wat po god massage og hende kan jeg godt lide fine priser men ingen bad . Det er hvad der er sket for mig efter ferien. Ved godt at jeg ikke har skrevet om alt, men prøver så vidt muligt at informere når der er guld og tro mig der er guld i Holstebro på kildevej. Venligst og god weekend 8000 Hej 8000. God morgenlæsning og tak for dine beskrivelser. Håber du vender tilbage - evt. i en PM - når du får tjekket hende den flotte pige ud, der løber rundt nede ved PP Thorvaldsensgade. PS: I øvrigt giver jeg dig fuldstændig ret m.h.t. Cream, der var i Chaba og Bew fra Kildevej. Hende har jeg besøgt 2 gange nu - super, super !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 17. August, 2014 Siam var nancy flot og er det gode lokaler og brikse ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 17. August, 2014 Siam er kun med forhæng som jeg husker det , et stort opdelt rum ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2041 Skrevet 17. August, 2014 Siam var nancy flot og er det gode lokaler og brikse ? Lokaler er med forhæng, der er mulighed for bad. Skyder nancy til ca 30 god krop rødlig i håret men det var lidt flad massage. Men blowjob var super ellers var jeg bare tyk bag ørene. Havde været et par steder før. Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2041 Skrevet 17. August, 2014 Der er halvt langt at køre til Holstebro Overvejer selv ammy Wat po ved stjernepladsen som næste sted .... Sex foregår i et lille lokale med madras på gulvet. Har læst at man kan tage bad i solcenter men det har jeg ikke prøvet endnu Synes at hun giver okay value for pengene. Der er ingen hastværk samt gode priser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2041 Skrevet 17. August, 2014 Sex foregår i et lille lokale med madras på gulvet. Har læst at man kan tage bad i solcenter men det har jeg ikke prøvet endnu Synes at hun giver okay value for pengene. Der er ingen hastværk samt gode priser. Venligst. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 240 Skrevet 17. August, 2014 har været 4-5 steder de sidste 14 dage, og jeg synes også niveauet er lavt mit favorit sted er efterhånden Vestre Ringgade 70, indehaveren (husker ikke navn) giver en ok god massage (og ikke mere end det) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 17. August, 2014 Hvordan ser hun ud hos ammy Wat poo? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg