Hop til indhold
Guest djaj

flatrate i flensburg ?

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

søg og du skal finde.

 

Der er på den anden side af 10 svar i trådene på dit spørgsmål ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Findes der flatrate bordeller i Flensborg ?

 

Desværre ikke mig bekendt, så skal du helt til Hamburg, hvor det nærmeste og nemmeste at finde, da det ligger næsten lige ved A7, er:

 

http://sexdo.de/club/27361/hamburg-22525-fantasy-lounge.html

 

Bemærk dog at Google Maps til højre på siden angiver en forkert position for Kronsaalsweg - Stellingen ligger NV og ikke NØ for Hamburg Centrum - så indtast selv den korrekte adresse og søg med det både på Google Maps og Google for at få flere informationer om stedet, som kan være lidt svær at finde, da det ligger i et baghus og du får smæk, hvis du går til fordøren  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har hørt om det en gang tidligere, og det er vist et fænomen der stammer fra Berlin.......bare en skam at der er så langt at køre (når man skal hjem igen inden konen ringer :mad: . 

 

Men jeg så et program i tv omkring ejeren af et flatrate sted i Berlin, og de havde vist gang i byggeplaner for et nyt stor sex-palads der skal opføres i Flensborg.....og hvis det sker, og prisen bliver i nærheden af det samme som Berlin - altså alt det sex du vil have på en dag - med alle de kvinder du vil, for bare ca. 100 €, så varer det sku ikke en måned, før min pik den falder af   :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

De nærmeste flatrate er Fantasy-Girls og Absolut-Girls nord og syd for Hamborg.

Prisen for en hel dag i hverdagene er 100€ fredag og lørdag er der lidt dyrere.

Du betaler og så er resten alt betalt, dog koster alkohol ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...