Hop til indhold
stratigen

Pige søger lokale eller lejlighed

Recommended Posts

Jeg har den fornøjelse at kende den sødeste og smukkeste spanske pige, der gerne vil til København og arbejde. Hun arbejder i faget i Belgien, men vil gerne stå på egne ben. Derfor kigger vi nu efter en lejlighed eller et lokale hvor det kan ske. Kender i nogen steder? Hvor skaffer man disse? Det er i jeres egen interesse hun hurtigt bliver installeret, for mage til lille smuk og eksotisk fræk tøs har jeg ikke prøvet i mange mange år! :) Så skriv venligst hvis i ved noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har den fornøjelse at kende den sødeste og smukkeste spanske pige, der gerne vil til København og arbejde. Hun arbejder i faget i Belgien, men vil gerne stå på egne ben. Derfor kigger vi nu efter en lejlighed eller et lokale hvor det kan ske. Kender i nogen steder? Hvor skaffer man disse? Det er i jeres egen interesse hun hurtigt bliver installeret, for mage til lille smuk og eksotisk fræk tøs har jeg ikke prøvet i mange mange år! :) Så skriv venligst hvis i ved noget.

 

Lidt billeder kan måske hjælpe på pigen, bare en forslag held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt billeder kan måske hjælpe på pigen, bare en forslag held og lykke

jo da... men har ikke annonce eller noget..det ordner vi i næste uge. men så pyt da :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen præferencer af, hvor i landet det skal være? Det kunne måske lokke en respons frem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen præferencer af, hvor i landet det skal være? Det kunne måske lokke en respons frem?

I ved da ogsåp alt :) sorry. er helt ny her. Ja, det skal være i København. De får glæde af hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk nu for at det skal være en fornøjelse for hende at være her, at det skal være erhversvlokaler altså lokaler/lejlighed der er godkendt til erhverv.

og hun lige skal forbi og snakke med skat,....Nok ligemeget hvor sød hun er, så har Skat en mening om det.

Så hun kan betale dejlig skat og moms af hendes indtægt, her kan en revisor anbefales!

(det er jo ikke nok, bare at tage til Danmark, og tro at får man nogle lokaler så går det nemt, hun vil vel arbejde på lige fod som hendes danske kollgaere? med samme regler og love vi er underlagt?)

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan burde det være, Cher Cherie, men det er det jo nok ikke.

En GP fortalte mig engang, at det er op til de udenlandske piger selv om de betaler skat her, eller i hjemlandet. Og nogle af hjemlandene opkræver måske ikke engang..... det er nok derfor der er den underskov af billige udenlandske piger, der intet yder til vores samfund, samtidig med at I danske piger bliver brand-beskattet og dermed har et langt højere udgiftsniveau. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis man bor i Danmark og arbejder i Danmark, så betaler man skat til Danmark. Velkommen til Danmark :)

Sådan er reglerne inden for denne branche. Realiteterne er desværre ikke sådan i alle tilfælde. I en netop afsluttet sag i byretten vedrørende et meget populært bordel beliggende i Storkøbenhavn fortalte en udenlandsk prostitueret på stedet, at hun havde valgt ikke at selvangive noget i Danmark og ej heller sit hjemland.

Har på fornemmelsen, at det mere er reglen end undtagelsen. Desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Korriger mig hvis jeg tager fejl: Man behøver ikke at betale skat i Danmark selv om man arbejder her, så længe man arbejder her under halvdelen af året, og resten af tiden i et andet land? Var det ikke omtrent det som Helle Thornings mands skattesag gik ud på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Korriger mig hvis jeg tager fejl: Man behøver ikke at betale skat i Danmark selv om man arbejder her, så længe man arbejder her under halvdelen af året, og resten af tiden i et andet land? Var det ikke omtrent det som Helle Thornings mands skattesag gik ud på?

I skattesagen så man på 180-dages reglen for at afgøre om han var skattepligtig til Danmark af al indkomst, dansk såvel som udenlandsk (globalindkomst-princippet) Det var ikke tilfældet. Endvidere så man på, om han havde erhvervsmæssig aktivitet af betydning i Danmark hvilket kunne betyde skattepligt til Danmark. Det var efter SKAT's opfattelse heller ikke tilfældet. (Hvilket nok var årsagen til at en fotomodel efterfølgende fik konverteret et fængselsdom til frikendelse i Landsretten.)

For prostituerede der jo driver selvstændig erhvervsvirksomhed drejer det sig om hvorvidt de udenlandske af slagsen har fast driftssted i Danmark fra dag et, og det har de jf dobbeltbeskatningsoverenskomsterne som følge af virksomhedens art. Skat skal altid betales af indkomst, det er blot et spørgsmål om til hvilken stat, der skal betales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har den fornøjelse at kende den sødeste og smukkeste spanske pige, der gerne vil til København og arbejde.

 

Hvorfor skal vi altid have de udrangerede modeller, når først københavnerne har kørt dem flade - Hvorfor ikke lade hende starte i Jylland? - por favor  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk nu for at det skal være en fornøjelse for hende at være her, at det skal være erhversvlokaler altså lokaler/lejlighed der er godkendt til erhverv.

og hun lige skal forbi og snakke med skat,....Nok ligemeget hvor sød hun er, så har Skat en mening om det.

Så hun kan betale dejlig skat og moms af hendes indtægt, her kan en revisor anbefales!

(det er jo ikke nok, bare at tage til Danmark, og tro at får man nogle lokaler så går det nemt, hun vil vel arbejde på lige fod som hendes danske kollgaere? med samme regler og love vi er underlagt?)

 

Vil du garantere mig at alle danske glædespiger betaler skat af hver en krone de tjener?? Ellers er det vel ikke at arbejde på lige fod hvis du mener at de udenlandske piger skal gøre det??

 

De udenlandske piger undlader at betale skat (oftest) fordi de kan undgå det - de ( fleste) danske piger undlader at betale skat af hele beløbet fordi de kan undgå det... så spar mig for det der selvretfærdige fis som bare handler om at man ikke vil have konkurrence.

 

Det er almindeligt kendt at de danske bordeller har arbejdet med fælles fastsatte priser ( og piger som ikke ville følge den politik røg ud - det har vi jo set et eksempel på herinde), men kartel-dannelser er mod danske regler og love - det tror jeg du glemmer i din iver for hænge de udenlandske piger ud.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man bor i Danmark og arbejder i Danmark, så betaler man skat til Danmark. Velkommen til Danmark :)

 

 

Nej. Glædespiger kan vælge at betale i hjemlandet. Sådan er det. Velkommen til Danmark :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

snak dog jeres fjollede skatteregler i en anden tråd

 

jeg vil  se pigen bryster og røv, så kender jeg måske en der har et værelse med bad og køkken

 

er der fordele ved at arrangere dette ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

nåh, der er nok een der er sur i dag.

Håber det går bedre lidt op ad dagen ;)

 

Og når du så får det lidt bedre, og har tid til at hygge, kan du komme ind og læse hyggesnak-forum  igen.

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tvr man betaler skat fra dag 1 i Danmark, læs evt reglerne for prostitution inde på skat.dk Thorning kinnock sagen var kompliceret fordi han "boede" i Danmark men tjente penge i udlandet. Anyways mht ts spørgsmål, kan man evt ikke bare leje et motel værelse, det kan jo gøres ret billigt og er temmelig ukompliceret :) (for hvad, 350,- om dagen nogle steder?!)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Anyways mht ts spørgsmål, kan man evt ikke bare leje et motel værelse, det kan jo gøres ret billigt og er temmelig ukompliceret :) (for hvad, 350,- om dagen nogle steder?!)

 

Så er det nok med toilet og bad på gangen - tror du skal regne med ca. kr. 500,- og op, hvis det skal være med toilet og bad på værelset  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil du garantere mig at alle danske glædespiger betaler skat af hver en krone de tjener?? Ellers er det vel ikke at arbejde på lige fod hvis du mener at de udenlandske piger skal gøre det??

 

De udenlandske piger undlader at betale skat (oftest) fordi de kan undgå det - de ( fleste) danske piger undlader at betale skat af hele beløbet fordi de kan undgå det... så spar mig for det der selvretfærdige fis som bare handler om at man ikke vil have konkurrence.

 

Det er almindeligt kendt at de danske bordeller har arbejdet med fælles fastsatte priser ( og piger som ikke ville følge den politik røg ud - det har vi jo set et eksempel på herinde), men kartel-dannelser er mod danske regler og love - det tror jeg du glemmer i din iver for hænge de udenlandske piger ud.

Kære Montezi-nusertrold

Se nu har jeg hele week-enden tænkt over et klogt svar til dig, og jeg er kommet frem til at til dit første spørgsmål må jeg sige nej. (det kunne du jo nok regne ud ik? :D )

Nu ved jeg ikke hvor du har din viden fra angående hvem der betaler skat og hvor meget der betales af hvilke beløb, men jeg vil tro din indsigt i emnet er lige så tåget, som folks opfattelse, af hvad vi tjener i branchen. Men klar hvis du har en lille tjans hos Skat, sådan at jeg forfremtiden kan kalde dig Skattedreng-Montezi, så forstår jeg din viden, eller skal vi sige uvidenhed?

Du kalder det jeg skriver "selvretfærdigt fis" ....okay....se det var den jeg har tygget mest på, nu ved jeg jo ikke hvordan du arbejder om du er selvstændig eller ansat...men ville du ikke mene at det ville være lidt uretfærdigt at din kunkurrant skulle slippe for skat og have andre regler end dig selv? Og jeg har ikke noget mod konkurrance, men det skal være retfærdig konkurrance!

Normalt ville man kalde det konkurranceforvridene? har du hørt det ord udtalt om andre brancher?

Altså når man mener at regler må være ens for alle, så skal der bruges nedsættende ord om det?

Mine udenlandske "konkurrater" kan komme herop, sælge til billigere penge end jeg, fordi de ikke skal betale skat og moms og ikke har de samme regler ang. lokaler osv...

Skattedreng, hvor er det nu lige vi har hørt og læst om det før?

Stikord: Håndværkere, Bygge og anlæg, hotel rengøring

Skatte....Det her er lidt lige som Jeppedy....

Du får 4 og vælge i blandt:

A. Konkurrancer i Tivoli

B. TipsFodbold

C. Konkurranceforvirrende

D. Konkurranceforvridene

 

Nomalt når jeg leger jeppedy ned på stålvalseværket så ved forkert svar så sætter jeg neglene i mandens brystvorter, så nu ved du hvad der venter dig! :D :D :D

Cherie...Hex af Guds Nåde!!!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...