Hop til indhold
almadecaballo

Duften af kvinde

Recommended Posts

Nogle piger reklamerer med "honningmis" eller "ferskenmis" og anvender - går jeg ud fra - midler, som gør, at de kan levere varen. Det er naturligvis i orden. Fuld respekt for det. Men jeg foretrækker nu den naturlige duft og smag af en  nyvasket og velplejet mis.

 

Min seksualitet er meget oralt orienteret, og duften og smagen af rigtig kvinde er efter min mening noget af det mest vidunderlige man kan friste hjernens duft- og smagscentre med. Duften og smagen af en skøn mis på en skøn kvinde er for mig vejen til en erotisk svimmelhed, hvor det er svært at afgøre, om tilstanden er en form for selvforglemmelse eller modsat den fuldstændige tilstedeværelse i nuet. 

 

Men mit spørgsmål er egentlig bare: Hvordan har andre det med "kunstige" dufte kontra duften og smagen af en velplejet missekat uden tilsætningsstoffer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nogle piger reklamerer med "honningmis" eller "ferskenmis" og anvender - går jeg ud fra - midler, som gør, at de kan levere varen. Det er naturligvis i orden. Fuld respekt for det. Men jeg foretrækker nu den naturlige duft og smag af en  nyvasket og velplejet mis.

 

Min seksualitet er meget oralt orienteret, og duften og smagen af rigtig kvinde er efter min mening noget af det mest vidunderlige man kan friste hjernens duft- og smagscentre med. Duften og smagen af en skøn mis på en skøn kvinde er for mig vejen til en erotisk svimmelhed, hvor det er svært at afgøre, om tilstanden er en form for selvforglemmelse eller modsat den fuldstændige tilstedeværelse i nuet. 

 

Men mit spørgsmål er egentlig bare: Hvordan har andre det med "kunstige" dufte kontra duften og smagen af en velplejet missekat uden tilsætningsstoffer?

 

Egentlig tror jeg ikke der er nogen piger der tilsætter missen aromaer.

De synes nok bare at deres mis smager af honnig, fersken , melon ogsv. Det har de helt ret i. Hvordan pokker beskriver man smagen af en lækker og glad mis. Jeg ville nok selv bruge termen melon, tilsat lidt salt, en anelse chile,lime,  liflig hvidvin fra Toscane, og så det unikke X.

Andet tror jeg ikke du skal lægge i det.

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg kunne ikke drømme om at smørre creme i lillelise. Den smager som den smager. Bliver vasket med vand og sæbe. Men smørre huden med granatæble olie omkring den for at beskytte og blødgøre efter barbering.

Jeg forstår ikke hele glatfisse konceptet. Måske det er fordi jeg er så gammel at jeg selv syntes ser fuldstændig tåbeligt ud at den er helt bar. Jeg er jo ikke 14 år så den skal ikke se ud som en lillepige fisse. Så her er der dusk på toppen.

Mht lugt/duft. Så er det pga alt baderiet svært for os at bevare den naturlige duft. Den vil også blandet sig med gummi smagen naturligt nok. Også tror jeg altså i vil foretrække smagen af vand og sæbe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, forneden skal det være "au naturel" under den lille fartstribe.

Ellers skal parfume bruges med forsigtighed, og det må da slet ikke være sådan, at parfume erstatter et bad. Jeg tilhører den stadigt større kreds, der lider af parfumeallergi, og man skulle jo nødigt komme hjem med en "fremmed" duft.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er puttet i det forkerte forum. Hører nok til under General debat.

Jeg har personligt aldrig oplevet en honning-mis eller fersken-mis. Lyder også RET kunstigt. Ligesom kondomer med smag.

Fisse smager vel af de sekreter fissen udskiller? Og ikke lime eller honning eller chili? Måske kan det have en SVAG smag af det hvis kvinden har spist det, det skal jeg ikke benægte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg kunne ikke drømme om at smørre creme i lillelise. Den smager som den smager. Bliver vasket med vand og sæbe. Men smørre huden med granatæble olie omkring den for at beskytte og blødgøre efter barbering.

Jeg forstår ikke hele glatfisse konceptet. Måske det er fordi jeg er så gammel at jeg selv syntes ser fuldstændig tåbeligt ud at den er helt bar. Jeg er jo ikke 14 år så den skal ikke se ud som en lillepige fisse. Så her er der dusk på toppen.

Mht lugt/duft. Så er det pga alt baderiet svært for os at bevare den naturlige duft. Den vil også blandet sig med gummi smagen naturligt nok. Også tror jeg altså i vil foretrække smagen af vand og sæbe.

 

Jooooeee Sisse. Men efter nogle minutters leg, så smager den bare af sig selv. Det uanset om den er vasket i det ene eller det andet, eller smurt med granatæble. (Sådan en deo har jeg ;)

Det er sikkert heller ikke alle dillere der dufter eller smager lige skønt, de første sekunder. Men man lever sig jo ind i hinanden, og så kan selv en  pludselig fis, være ok!

 

Gummi lugten, ja den er sgu lidt af et problem. Det er virkelig ikke en smag eller duft der befordrer noget. Det er et nødvendig onde, og vi tager det tappert, men ved gud jeg ville ønske den kunne udelades.

 

Glafisse: Tjo, egentlig er jeg ligeglad. Om der er en lille dusk på toppen, om den er helt glat, eller hårene på de ydre kønslæber er tilstede, er ok med mig. Faktisk er den der behåring kun et problem, når de bliver så lange, at fingrene filtre sig ind i dem. Ja, der er sket :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...